OʻQITUVCHILARNI KASBIY RIVOJLANTIRISHDA QIYOSIY TAHLIL: JARAYON VA FAOLIYATLI YONDASHUV

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I12Y2024N77

Mualliflar

  • Gulchexra Fayzullayeva

Kalit so'zlar

bilim
kognitiv strategiyalar
amaliy tajriba
jarayon
faoliyat
umumiylik
xususiylik
metakognitivlik.

Annotasiya

Zamonaviy taʼlimda oʻqituvchi vazifasi bilim, mazmun uzatuvchidan koʻra, uni yaratishni
oʻrgatuvchiga aylanishi lozimligi oʻtkazilayotgan tadqiqot natijalari bilan oʻz tasdigʻini topmoqda va bugungi kunda
shunday metodikalarni targʻib qiluvchi ilgʻor xorijiy tajribalar ham mavjudki, ularni targʻib qilish, amaliyotga
kiritish juda muhim. Maqolada oʻqituvchilarni uzluksiz kasbiy rivojlantirishda jarayonga asoslangan oʻqitishning,
yaʼni PBLning mohiyati tadqiq qilingan, faoliyatli yondashuv bilan qiyosiy tahlili keltirilgan, shuningdek modeli
ishlab chiqilgan.

Read More

##submission.downloads##

Topilgan

2024-12-21

Nashr qilingan

2024-12-22

Qanday ko'rsatish

Fayzullayeva, G. (2024). OʻQITUVCHILARNI KASBIY RIVOJLANTIRISHDA QIYOSIY TAHLIL: JARAYON VA FAOLIYATLI YONDASHUV. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(12), 548–556. https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I12Y2024N77