SPORT TOʻGARAGI MAHGʼULOTLARIGA TALABALAR QIZIQISHLARINI SHAKLLANTIRISHDA UZLUKSIZLIKNI TAʼMINLASH VOSITALARI

Mualliflar

  • Samijon Xamroyev

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I3Y2025N69

Kalit so'zlar

metapredmet, antropometrik, toʻgarak, texnologiya, innovatsiya, klaster, shakl, metod, komponent.

Annotasiya

Ushbu maqolada talabalarning boʻsh vaqtini samarali tashkil etishning ijtimoiy-pedagogik texnologiyalarini rivojlantirish, sport toʻgaraklari va klublari faoliyatini maqsadli yoʻnaltirish orqali yoshlarda jismoniy madaniyatni shakllantirish masalalari yoritilgan. Shuningdek, sogʻlom turmush tarzini targʻib etish, ommaviy sportni yanada rivojlantirish hamda talaba-yoshlarning jismoniy tarbiya va sportga boʻlgan qiziqishini oshirishga qaratilgan ijtimoiy-pedagogik tizimni takomillashtirishga alohida eʼtibor qaratilgan.

Manbalar

1. Musayev B.B. Sport metrologiyasi. O‘quv qo‘llanma. O‘zbekiston davlat jismoniy tarbiya instituti. -Toshkent: “Navro‘z” nashriyoti, 2015 yil. - 200 bet.

2. Olimov M.S. Sport pedagogik mahoratini oshirish. O‘quv qo‘llanma. -T.: O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti, 2017 y. 232 bet.

3. Raxmatov O.U. Bo‘lajak jismoniy tarbiya o‘qituvchilarida milliy sport turlari asosida amaliy kompetentlikni rivojlantirishning dolzarb masalalari. Ijtimoiy-gumanitar fanlarning dolzarb muammolari №3(3) 2023. SCIENCEPROBLEMS.UZ

4. Sultonova N.Ya. Jismoniy tarbiya nazariyasi va metodikasi. O‘quv qo‘llanma. Buxoro. Durdona nashriyoti. 2023. - 196 bet

5. Xamroyev S.S. “Sport to‘garaklari orqali o‘quvchilarning jismoniy madaniyatini rivojlantirish”. Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. Samarqand-2022 y.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-03-15

Nashr qilingan

2025-03-17

Qanday ko'rsatish

Xamroyev, S. (2025). SPORT TOʻGARAGI MAHGʼULOTLARIGA TALABALAR QIZIQISHLARINI SHAKLLANTIRISHDA UZLUKSIZLIKNI TAʼMINLASH VOSITALARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(3), 456–461. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I3Y2025N69