BIOLOGIYA O‘QITUVCHISI KASBIY KOMPETENSIYALARI VA KOMPETENTLIGINI MONITORING QILISHNING MAVJUD METODIKASI VA UNI TAKOMILLASHTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I7Y2023N45Kalit so'zlar
Bilim, ta’lim, kompetentlik, kompetensiya, ta’lim paradigmalari, dual ta’lim.Annotasiya
Ushbu maqolada bugungi kunda ta’lim tizimidagi holatlar, O‘zbekiston Respublikasining Xalq ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasidan keltirilgan fikrlar, O‘zbekiston Respublikasining O‘zbekiston Respublikasining Vazirlar Mahkamasining “Maktabgacha, umumiy o‘rta, o‘rta maxsus, professional va maktabdan tashqari ta’lim tashkilotlari pedagog kadrlarni attestatsiyadan o‘tkazish tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari” to‘g‘risidagi qarorda belgilangan vazifalarni o‘qituvchi kasbi uchun keltirilgan jihatlari, hamda ta’limning bir qator shakllari haqida fikr va mulohazalar keltirilgan.
Manbalar
Eфремова О.А. и др. Концептуальная модель мониторинга профессиональной компетентности учителей // Философия образования. – 2011. – №. 5.
А.В.Пашкевич, Создание мониторинга профессиональной компетенции учителья в ходе реализatsiи компетентностного подхода в образваетельном процессе школы, “Муниципиальное образование: инновatsiя и эксперимент”, 2011, №5, 60-ст.
Гафнер В.В. Информatsiонная пассивность педагога в информatsiонном обществе // Народное образование. – 2005. – № 2.
Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата современного образования/ Интернет-журнал “Эйдос” – 2006г, 5 мая..
Козирева О.А. Феноменология профессиональной компетентности учителя, 2009, “Наука и образования”, №4.
Cелевко Г.К. Компетентности и их классификatsiи // Народное образование. - 2004. - №4.
Джурилов С.А. Профессиональная компетентность и профессионализм педагога: психологический подход // Сибирь. Философия. Образование. – Новокузнецк: ИНК, 2005. – Вып. 8: Проблемы современного педагогического сообщества. – с. 132-136.