ЭМПИРИК ТАДҚИҚОТ НАТИЖАЛАРИ АСОСИДА ТУРИСТИК ДЕСТИНАЦИОН МЕНЕЖМЕНТ ЖАРАЁНИ ИШТИРОКЧИЛАРИ ФАОЛИЯТИНИ БАҲОЛАШ
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I8Y2023N25Kalit so'zlar
менежмент, туристик дестинация, дестинацион менежмент, туристик корхона, сайёҳлар, статистик кўрсаткичларAnnotasiya
Мақолада туристик дестинацон менежмент қатнашчиларининг фаолияти эмпирик тадқиқот натижалари асосида баҳоланган. Хива туристик дестинациясини самарали бошқариш бўйича илмий таклиф ва амалий тавсиялар берилган.
Manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги «2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида»ги ПФ-60-сонли Фармони.
https://president.uz/oz/lists/view/6095
Kozak, M. & Rimmington, M. Measuring tourist destination competitiveness: conceptual considerations and empirical findings. Hospitality Management, 1999, 18, S.273-283
Müller, H. Tourismuspolitik. Wege zu einer nachhaltigen Entwicklung. Glarus/Chur: Rüegger Verlag, 2011
Porter, M. E.: Wie die Wettbewerbskräfte die Strategie beeinflussen, in: Montgomery, C. A.; Porter, M. E. (Hrsg.): Strategie, Wien 2001, S. 13-30
Porter, M.E. On Competition, Boston.2008. pp.12-20
Smeral, E. Tourismusstrategische Ausrichtung 2015: Weichenstellung im österreichischen Tourismus für mehr Wachstum und Beschäftigung.2007
Dwyer, L. & Kim, C. Destination Competitiveness: Determinants and Indicators. Current lssues in Tourism, 6, 2003. S. 396-414.
Ritchie J.R.B and G.I.Crouch The Competitive Destination: A Sustainable Tourism Perspective, CABI, Publishing, Wallingford, UK, 2003
Bekjanov, D., Matyusupov, B. Influence of innovative processes in the competitiveness of tourist destination. Innovation and entrepreneurial opportunities in community tourism (pp. 243–263). (2020). https://doi.org/10.4018/978-1-7998-4855-4.ch014