АКМЕОЛОГИК ЁНДАШУВ – БЎЛҒУСИ ТАРБИЯЧИЛАРИДА КАСБИЙ ТАЙЁРГАРЛИГИНИ ОЛИЙ ТАЪЛИМДА ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ АСОСИ СИФАТИДА

Mualliflar

  • Сайёрахон Абдурахмонова

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/1342V3I1Y2023N14

Kalit so'zlar

акмеология, акмеологик ёндашув, модeрнизация, ахлоқий сифатлар, коммуникатив, креатив фаолият, интеллектуал хусусият, баҳоловчи мeзон.

Annotasiya

Ушбу мақолада акмеологик ёндашув асосида бўлғуси тарбиячиларни касбий тайёргарлигини такомиллаштириш зарурати ва уларни акмеологик ёндашувдан фойдаланиш омиллари ҳақида фикр юритилган. Интеллектуал, шахсий, ахлоқий хусусиятлар ва касбий – педагогик фаолиятни ташкил қилиш, амалга ошириш имкониятлари ёритилган.Бу орқали меҳнат бозорининг талабларига жавоб берадиган янги касбий компетенцияларни шакллантириш зарурати кўриб чиқилган.

Manbalar

(Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 09.10.2019 й., 06/19/5847/3887-сон; 30.04.2020 й., 06/20/5987/0521-сон.

https://gov.uz/uz/news/view/20242

Икрамов, Р. (2020). Воспитание гармонично развитого поколения является приоритетом государственной молодежной политики. Вестник наукии образования, 14(92), 88-90 ̶ б.

Каримова В.М. Ижтимоий психология асослари. – Т.: “Ўқитувчи”, 1994. 98 – б.ф

Тиллаева Г.Т. “Ижтимоий муҳит ва ёшлар тарбияси” ̶ Тошкент Фалсафа ва хуқуқ институти 2009. 149 ̶ б.

Кашапов М.М. Психология творческого мышления профессионала: монография / М.М. Кашапов. – Москва: ПЕР СЭ, 2017. – С. 688.

Эрназарова Г.О. Акмеологик ёндашув таълим жараёнини ривожлантириш сифатида. "Science and Education" Scientific Journal December 2020 / Volume 1 Special Issue 4www.openscience.uz 296 ̶ б.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2023-01-27

Nashr qilingan

2023-01-27

Qanday ko'rsatish

Абдурахмонова , С. (2023). АКМЕОЛОГИК ЁНДАШУВ – БЎЛҒУСИ ТАРБИЯЧИЛАРИДА КАСБИЙ ТАЙЁРГАРЛИГИНИ ОЛИЙ ТАЪЛИМДА ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ АСОСИ СИФАТИДА. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(1), 127–135. https://doi.org/10.47390/1342V3I1Y2023N14