КОМПЕТЕНТЛИ ЁНДАШУВ АСОСИДА БЎЛАЖАК ЖИСМОНИЙ ТАРБИЯ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ КАСБИЙ-ПЕДАГОГИК ИЖОДКОРЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/1342V3I3Y2023N40Kalit so'zlar
Annotasiya
Мақолада бўлажак жисмоний тарбия ўқитувчиларининг педагогик ижодкорлиги объектив янгилик ва ижтимоий аҳамиятга эга бўлган маънавий ва моддий объектларни яратишга қаратилган фаолият, шунингдек, сифат жиҳатидан янги ёндашувлардан фарқ қиладиган фаолият сифатида намоён этишда талаба шахсининг ижодкорлигини шакллантириш ва ривожлантириш муаммолари кўриб чиқилган. Ушбу жараён олий таълим муассасасида таълим жараёнини ташкил этиш ва юксак билимдон, ижодий фикрлайдиган шахсни шакллантиради. Тадқиқот аниқланган муаммоларни ҳал қилиш йўлларини излаш, ўқув жараёнини ташкил этиш нуқтаи назаридан спорт олийгоҳлари талабаларининг мотивацион соҳасини шакллантириш ва шу орқали ижодкорлик қобилиятларини намоён этишга ҳаракат қилишни кўзда тутади. Талабаларнинг ўқув ва ижодкорлик фаоллигини ошириш, фаол ўқитиш усулларини жорий этиш, аудиторияда ижодий муҳит яратишда ўқитувчиларнинг ўрни муҳим аҳамиятга эга.
Manbalar
Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса - М., Просвещение, 1982
Деминский А.Ц. Теория и методика физического воспитания и спорта - Донецк: Донбас, 2001
Новоселов С. А. Педагогика – М., “Юрайт”, 2001
Поташник М.М. Педагогическое творчество: проблемы развития и опыт: Пособие для учителя. - К.: Рад. шк., 1988 - 187с.
Яловик В.Т. Психологические основы подготовки будущих учителей физической культуры – Волынь, 2000