КОМПЕТЕНТЛИ ЁНДАШУВ АСОСИДА БЎЛАЖАК ЖИСМОНИЙ ТАРБИЯ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ КАСБИЙ-ПЕДАГОГИК ИЖОДКОРЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/1342V3I3Y2023N40

Mualliflar

  • Муқаддас Ҳакимова

Kalit so'zlar

компетенция
жисмоний тарбия
бўлажак ўқитувчилар
касбий-педагогик ижодкорлик
ижодкорлик фаолияти.

Annotasiya

Мақолада бўлажак жисмоний тарбия ўқитувчиларининг педагогик ижодкорлиги объектив янгилик ва ижтимоий аҳамиятга эга бўлган маънавий ва моддий объектларни яратишга қаратилган фаолият, шунингдек, сифат жиҳатидан янги ёндашувлардан фарқ қиладиган фаолият сифатида намоён этишда талаба шахсининг ижодкорлигини шакллантириш ва ривожлантириш муаммолари кўриб чиқилган. Ушбу жараён олий таълим муассасасида таълим жараёнини ташкил этиш ва юксак билимдон, ижодий фикрлайдиган шахсни шакллантиради. Тадқиқот аниқланган муаммоларни ҳал қилиш йўлларини излаш, ўқув жараёнини ташкил этиш нуқтаи назаридан спорт олийгоҳлари талабаларининг мотивацион соҳасини шакллантириш ва шу орқали ижодкорлик қобилиятларини намоён этишга ҳаракат қилишни кўзда тутади. Талабаларнинг ўқув ва ижодкорлик фаоллигини ошириш, фаол ўқитиш усулларини жорий этиш, аудиторияда ижодий муҳит яратишда ўқитувчиларнинг ўрни муҳим аҳамиятга эга.

Manbalar

Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса - М., Просвещение, 1982

Деминский А.Ц. Теория и методика физического воспитания и спорта - Донецк: Донбас, 2001

Новоселов С. А. Педагогика – М., “Юрайт”, 2001

Поташник М.М. Педагогическое творчество: проблемы развития и опыт: Пособие для учителя. - К.: Рад. шк., 1988 - 187с.

Яловик В.Т. Психологические основы подготовки будущих учителей физической культуры – Волынь, 2000

##submission.downloads##

Topilgan

2023-03-07

Nashr qilingan

2023-03-07

Qanday ko'rsatish

Ҳакимова , М. (2023). КОМПЕТЕНТЛИ ЁНДАШУВ АСОСИДА БЎЛАЖАК ЖИСМОНИЙ ТАРБИЯ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ КАСБИЙ-ПЕДАГОГИК ИЖОДКОРЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(3), 297–301. https://doi.org/10.47390/1342V3I3Y2023N40