FALSAFIY TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISHDA ANALITIK VA KRITIK YONDASHUVLAR
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI9Y2024N44Kalit so'zlar
Annotasiya
Falsafa fanini oʻqitishda analitik va kritik yondashuvlarning ahamiyati talabalarning fikrlash jarayonlarini chuqurlashtirishga yordam beradi. Ushbu maqolada, avvalo, analitik tafakkurning falsafiy masalalarni tahlil qilishdagi roli va uning amaliy qoʻllanilishi haqida soʻz boradi. Analitik yondashuvlar orqali talaba gʻoyalarni tizimli ravishda ajratish, taqqoslash va chuqur tahlil qilish koʻnikmalarini oʻzlashtiradi. Shuningdek, kritik tafakkur yondashuvi, yaʼni fikrlashni sinchkovlik bilan tahlil qilish, argumentlar va qarashlar oʻrtasidagi farqlarni aniqlash, toʻgʻri va notoʻgʻri fikrlarni ajratish jarayonida muhim ahamiyat kasb etadi. Maqolada, analitik va kritik tafakkurning taʼlim jarayonida qanday rivojlanishi, ularni oʻqitishda qanday metodologiyalar yordamida samarali qoʻllash mumkinligi, shuningdek, falsafa fani talabalarining fikrlash darajasini oshirishdagi roli haqida bahs yuritiladi. Zamonaviy oʻqitish metodlari, jumladan, interaktiv oʻrganish va guruh muhokamalari orqali analitik va kritik tafakkur koʻnikmalarini shakllantirish usullari tahlil qilinadi.
Manbalar
1. Abduraxmonovna, K. D. (2022). Methods of Improving the Reflective Abilities of Preschool Children. European Journal of Life Safety and Stability (2660-9630), 17, 148-153.
2. Abdurakhmonovna, K. D. (2021). Role of Innovative Activities in Formation of Creative Thinking of Children in Organization of Preschool Education. Pindus Journal of Culture, Literature, and ELT, 1(12), 118-122.
3. Voxobjonovna, X. S., & Abduraxmonovna, X. D. Formation of Skills of Artistic Creativity in Preschool Children. International Journal on Integrated Education, 3(12), 484-486.
4. Zokirovna, X. D. (2021). A Modern Approach to the Organization of Art Activities for Preschool Children. International Journal of Culture and Modernity, 11, 331-336.
5. Худайкулова, Д. З. (2019). МЕТОДЫ ФОРМИРОВАНИЯ ДЕТСКОГО МИРОВОЗЗРЕНИЯ. Экономика и социум, (11 (66)), 739-742.
6. Zokirovna, H. D. (2019). PEDAGOGICAL-PSYCHOLOGICAL FEATURES OF THE MANIFESTATION OF CREATIVE ABILITIES IN PRESCHOOLERS. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 7(12).
7. Khudoyqulova, D. (2022). THE BASIC PRINCIPLES OF THE FORMATION OF CREATIVE THINKING IN THE PROCESS OF PREPARING PRESCHOOL CHILDREN FOR SCHOOL. Galaxy International Interdisciplinary Research Journal, 10(4), 736-742.
8. Xudaykulova, D. (2024). BOLALARNING MUSTAQIL BADIIY FOALIYATLARIGA RAHBARLIK QILISH METODLARI. Farg'ona davlat universiteti, (3), 194-194.