PROFESSIONAL TAʼLIM MUASSASALARI RAQAMLI TAʼLIM RESURSLARINI LOYIHALASH, TIZIMLASHTIRISH VA UNING MAZMUNI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I3Y2025N77Kalit so'zlar
masofaviy taʼlim, taʼlim jarayoni, dasturiy taʼminot, raqamli taʼlim resurslari, elektron kurs.Annotasiya
Ushbu mavzuning dolzarbligi shu bilan asoslanadiki, hozirgi kunga qadar davlat miqyosida raqamli taʼlim resurslarini yaratish, ularning strukturalari va mazmunining aniq chegaralari boʻyicha yagona tizimlashtirilgan yondashuvi mavjud emas. Shuning uchun raqamli taʼlim resurslarini tizimlashtirish va ularni yaratish, strukturasi va mazmuniga qoʻyilgan unifitsirlangan talablarni ishlab chiqish hamda taʼlim muassasalarida qoʻllash zaruriyati mavjud. Mazkur ishda taʼlim jarayonida raqamli taʼlim resurslarini strukturasi va ulardan foydalanishning tizimli yondashuvini aniqlash masalalari tadqiqot qilinadi.
Manbalar
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 6-sentyabrdagi “Professional ta’lim tizimini yanada takomillashtirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘grisida”gi PF-5812-sonli Farmoni. www.lex.uz
2. Петрова Н.П. Цифровизация и цифровые технологии в образовании /Н.П. Петрова, Г.А. Бондарева // Мир науки, культуры, образования. — 2019. — № 5 (78). — С. 353–355.
3. Бабина Н.Ф. Технология: методика обучения и воспитания. Учебное пособие. / Н.Ф. Бабина. – Изд.: Директ-Медиа, 2015. Ч.1, 178 с.
4. Определение ЦОР. URL: anton-frolow2010.narod.ru/word/3.doc (дата обращения: 15.11.2024)
5. Бедный Б.И., Кузенков О.А. Интегрированные программы подготовки научно-педагогических кадров высшей квалификации // Интеграция образования. 2017. Т. 21, №4. С. 637-650.
6. Методическое объединение учителей биологии Ленинского района города Челябинска: Цифровые образовательные ресурсы. URL: http://mmc74212.narod.ru/Biology/p11aa1.html (дата обращения: 15.11.2024).
7. Ваграменко Я.А. Информатика: образовательный аспект. М., 2011. 120 с.
8. Осин А.В. Электронные образовательные ресурсы нового поколения: открытые образовательные модульные мультимедиа системы. URL: https://docplayer.ru/44978090-A-v- osin-eor-novogo-pokoleniya-otkrytye-obrazovatelnye-modulnye-multimedia-sistemy- vvedenie.html (дата обращения: 16.11.2024).
9. Белозёрова С.И., Белозеров О.И. Организация контроля знаний студентов в LMS MOODLE // Современные проблемы науки и образования. 2018. №6. URL: http://www.science-education.ru/ru/article/view?id=28270 (дата обращения: 17.11.2024).
10. Dawley L. Social networking knowledge construction: Emerging virtual world pedagogy // On the Horizon. 2009. Vol. 17(2). Pp. 109-121.
11. Saavedra A., Opfer V. Learning 21st-century skills requires 21st-century teaching // Phi Delta Kappan. 2012. Vol. 94(2). Pp. 8-13.
12. Osman G., Duffy T., Chang J., Lee J. Learning through collaboration: student perspectives // Asia Pacific Education Review. 2016. Vol. 12(4). Pp. 547-558.
13. Ваграменко Я.А. Методологические предпосылки формирования информационной образовательной среды // Информационные ресурсы в образовании: Всероссийская научно-практическая конференция. 2011. С. 15-16.