ZAMONAVIY LINGVISTIKADA REKLAMA DISKURSI TUSHUNCHASI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SP1342V5SI3Y2025N13Kalit so'zlar
diskurs, reklama, reklama diskursi, matn, lingvistika.Annotasiya
Mazkur maqola zamonaviy lingvistikada reklama diskursi tushunchasi mavzusiga bag'ishlangan bo‘lib, dolzarb ahamiyatga ega. Tadqiqotda reklamaning asosiy xususiyatlari va funktsiyalari e’tiborga olinadi. Maqolada turli tadqiqotchilar tomonidan taklif etilgan reklama taʼrifining ko‘plab yondashuvlari ko‘rib chiqilib, reklama diskursiga xos bo‘lgan asosiy jihatlar ajratib ko‘rsatilgan.
Manbalar
1. Асташева Е.М. Воздействующий потенциал телевизионного рекламного дискурса // Международный журнал экспериментального образования. 2011. № 8. С. 90-91.
2. Abdullaeva C. Роль социальных факторов в рекламном дискурсе //News of the NUUz. – 2024. – Т. 1. – №. 1.9. – С. 249-252.
3. Ахманова, О. С. Словарь лингвистических терминов : словарь : [16+] / О. С. Ахманова. – Москва : Советская энциклопедия, 1969. – 607 с. – Режим доступа: по подписке. – URL: https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=38392 (дата обращения: 28.08.2023).
4. Дейян Арманд. Реклама / А. Дейян. – М.: Сирин, 2002. – 144 с.
5. Добросклонская Т.Г. Вопросы изучения медиа текстов. Опыт исследования современной английской медиа речи. М.,2005. – 288 с.
6. Марьина А. В. Концептуальный анализ рекламного дискурса (на материале концепта ДОМ). URL: http://www.mediascope.ru/node/1736 (дата обращения: 01.09.2015).
7. Скнарев Д.С. Языковые средства создания образа в рекламном дискурсе: семантический, прагматический, маркетинговый аспекты: Дисс. …д-ра филол. наук. Челябинск, 2015. – 390 с.
8. Рогожин М.Ю. Делопроизводство. Организация архива предприятия [организация документооборота, работа с документами в архиве предприятия, экспертиза ценности документов] – Санкт-Петербург [и др.]: Питер, 2006. – 160 с.