BOSHLANGʻICH SINFLARDA INGLIZ TILI OʻQITISHNING FUNKSIONAL YONDASHUV METODLARI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I5Y2025N86Kalit so'zlar
funksional yondashuv, boshlangʻich taʼlim, ingliz tili, metodika, badiiy asarlar, kommunikativ yondashuv, interfaol texnologiyalar.Annotasiya
Mazkur maqolada boshlangʻich sinflarda ingliz tilini oʻqitishda funksional yondashuvning ahamiyati har tomonlama tahlil qilinadi. Funksional savodxonlikni rivojlantirishning pedagogik asoslari, didaktik prinsiplar hamda amaliy qoʻllash usullari chuqur oʻrganiladi. Taʼlim jarayonida badiiy asarlardan foydalanish, interfaol texnologiyalar va kommunikativ metodlarning oʻrni ilmiy jihatdan asoslanadi. Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining yosh xususiyatlarini hisobga olgan holda, ularning ingliz tilida muloqot qila olish koʻnikmalarini shakllantirishning samarali usullari tavsiya etiladi. Shuningdek, zamonaviy taʼlim tizimida oʻquvchilarning funksional savodxonligini shakllantirish boʻyicha aniq metodik tavsiyalar berilib, innovatsion texnologiyalar bilan integratsiyalashgan holda taʼlim samaradorligini oshirish yoʻllari taklif etiladi.
Manbalar
1. Zimnyaya I.A. Psixologiya obucheniya inostrannыm yazыkam v shkole. – M.: Prosveщenie, 2001. – 228 s.
2. Singleton D., Ryan L. Language Acquisition: The Age Factor. – Clevedon: Multilingual Matters, 2004. – 212 p.
3. Dörnei Z. The Psychology of Second Language Acquisition. – Oxford: Oxford University Press, 2009. – 356 p.
4. Lightbown P.M., Spada N. How LanguaGES are Learned. – Oxford: Oxford University Press, 2013. – 304 p.
5. Scott D., Ytreberg L.X. Teaching English to Children. – London: Longman, 1990. – 128 p.
6. Xaleeva I.I. Osnovы teorii obucheniya ponimaniyu inoyazыchnoy rechi. – M.: Vыsshaya shkola, 1989. – 283 s.
7. Moon J. Children Learning English. – Oxford: Macmillan, 2000. – 192 p.
8. Pinter A. Teaching Young Language Learners. – Oxford: Oxford University Press, 2011. – 256 p.
9. Galskova N.D. Sovremennaya metodika obucheniya inostrannыm yazыkam. – M.: Arkti, 2003. – 336 s.
10. Nikitenko Z.N. Kommunikativnыe metodы v obuchenii inostrannыm yazыkam. – SPb.: KARO, 2010. – 192 s.
11. Cameron L. Teaching LanguaGES to Young Learners. – Cambridge: Cambridge University Press, 2001. – 272 p.
12. Linz K.T. Interactive Technologies in Foreign Language Teaching. – Berlin: Springer, 2015. – 230 p.
13. Nunan D. Task-Based Language Teaching. – Cambridge: Cambridge University Press, 2004. – 285 p.
14. Leontev A.A. Deyatelnost. Soznanie. Lichnost. – M.: Moskovskiy universitet, 1975. – 304 s.