RAQAMI IQTISODIYOT SHAROITIDA QORAQALPOQ XALQ ANʼANALARIDAGI MAVJUD PEDAGOGIK USULLAR TRANSFORMATSIYASI

Mualliflar

  • Azerbay Ismaylov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI5Y2025N41

Kalit so'zlar

raqamli iqtisodiyot, Qoraqalpoq xalq anʼanalari, pedagogik usullar, transformatsiya, taʼlim innovatsiyalari.

Annotasiya

Ushbu maqolada raqamli iqtisodiyot sharoitida Qoraqalpoq xalq anʼanalaridagi pedagogik usullarni transformatsiya qilish jarayoni oʻrganiladi. Raqamli texnologiyalarning taʼlimga taʼsiri, anʼanaviy pedagogik usullarni modernizatsiya qilish zarurati hamda yangi taʼlim metodikalarini joriy etish masalalari koʻrib chiqiladi. Maqola Qoraqalpoq madaniyati va taʼlim tizimidagi oʻzgarishlarni tahlil qilib, kelajakda taʼlim sohasida yangi yondashuvlarni ishlab chiqishga yordam beradi.

Manbalar

1. J. stommel, Decoding digital pedagogy. Pt. 2: (Un) Mapping the terrain., USA, 2013.

2. Kholikova, R. E., Narkulov, D. T., Abilov, U. M., Khudoykulov, A. B., Karimov, N. R., Iskandarov, S. A., ... & Niyozova, N. S. (2023). Impact of Renaissances in The History of Uzbekistan And Causative Factors of The Third Renaissance. Journal of Law and Sustainable Development, 11(12), e2518-e2518.

3. Norkulov, D. T., Narkulov, S. D., & Iskandarov Sh, A. (2022). Alimova SG, Pardayev AA Umarova FS, Khudoykulov AB THE ROLE OF PHILOSOPHICAL THINKING AND PHILOSOPHICAL KNOWLEDGE IN UNDERSTANDING NATIONAL IDENTITY. ASEAN Journal on Science & Technology for Development, 39(4), 605-613.

4. Misri, M. E. (2024, December). Binary Water Wheel Plant Algorithm with Soft Gated Recurrent Unit for Software Defect Prediction. In 2024 4th International Conference on Mobile Networks and Wireless Communications (ICMNWC) (pp. 1-5). IEEE.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-06-27

Nashr qilingan

2025-06-28

Qanday ko'rsatish

Ismaylov, A. (2025). RAQAMI IQTISODIYOT SHAROITIDA QORAQALPOQ XALQ ANʼANALARIDAGI MAVJUD PEDAGOGIK USULLAR TRANSFORMATSIYASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(S/5), 247–252. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI5Y2025N41