AXBOROT TIZIMLARI, MAHSULOTLARI VA XIZMATLARIDAN AXBOROT BIZNESI MUHITINI YARATISH ASOSLARI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI10Y2025N33Kalit so'zlar
milliy iqtisodiyot, axborot tizimlari, axborot mahsulotlari, axborot xizmatlari, interaktiv xizmatlar, marketing, moliya-kredit, investitsiya, xalqaro media makon, telekommunikatsiya.Annotasiya
Maqolada axborot tizimlari, mahsulotlari va xizmatlaridan foydalanib axborot biznesi muhitini yaratish asoslari ochib berilgan. Axborot mahsulotlari mutaxassislar tomonidan turlicha talqin etilganligi, shu bilan birga, axborot xizmatlari toʻgʻrisidagi talqinlarni umumlashtirish maqsadga muvofiqligi, axborot xizmatlari foydalanuvchilarning talablariga mos ravishda qayerda boʻlishidan qatʼi nazar axborot mahsulotlaridan foydalanish, axborotlarni qidirish va taqdim etishni taʼminlash hamda axborot ehtiyojlarini qondirish bilan bogʻliq jarayon ekanligi oʻrganilgan.
Manbalar
1. Бобожонов А. Рақамли маркетинг хизматларини сотишдан тушадиган фойдани максималлаштириш. Давлат статистика қўмитасининг “Ўзбекистон статистика ахборотномаси” илмий электрон журнали. 2019 йил, 1-сон.
2. Канигин Ю.М., Калитич Г.И. Информатизация и управление научно-техническим прогрессом. Киев, 1988. c.22.
3. Ракитов А.И. Информатизация: состояние, структура, перспективы// перспективы информатизации общества. Москва.: Прогресс. 1990. - С.20.
4. Родионов И.И. Рынок информационных услуг и продуктов. - М.: МК-Периодика, 2002. - 549 с.
5. Тихомиров В.П., Хорошилов А.В. Введение в информационный бизнес. М.:Финансы и статистика, 1996. - 240 с.
6. Forrester тадқиқот компанияси томонидан тақдим этилган: www.forrester.com. Мурожат санаси: 26.05.2021.
7. Гартнер компанияси томонидан тақдим этилган тадқиқот: https://www.gartner.com/en/newsroom /press-releases/2020-01-15-gartner-says-globalit-spending-to-reach-3point9-trillion-in-2020.
8. https://beruniyalimov.uz/archives/498.
9. Mukhamadqodirovich, R. A. (2023). Янги ўзбекистоннинг тараққиёт стратегиясида иқтисодиёт тармоқлари масаласи. Journal of innovations in scientific and educational research, 2(15), 431-435





