BOSHLANGʻICH SINF OʻQUVCHILARIDA HARAKAT SIFATLARINI RIVOJLANTIRISHDA ZAMONAVIY PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALAR VA MUAMMOLI-MODULLI YONDASHUVLAR

Mualliflar

  • Nusrat Utkirov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI10Y2025N64

Kalit so'zlar

oʻquv jarayoni, kompensatsion, elastik, tayanch-harakat, yuklama, muammoli-modulli yondashuv, mashgʻulot, koʻnikma, komponent, harakat sifati.

Annotasiya

Ushbu maqola boshlangʻich sinf oʻquvchilarida harakat sifatlarini rivojlantirish masalalariga bagʻishlangan. Zamonaviy pedagogik texnologiyalar va muammoli-modulli yondashuvlar asosida harakat sifatlarini shakllantirish usullari, metodik va amaliy jihatlari oʻrganilgan. Oʻquvchilarning motor koʻnikmalarini rivojlantirishda interaktiv, differensial va faol oʻqitish texnologiyalarining samaradorligi tahlil qilingan. Shu bilan birga, muammoli-modulli yondashuvlar yordamida oʻquvchilarning ijodiy fikrlash va mustaqil harakat qilish koʻnikmalari qanday rivojlantirilishi koʻrsatib oʻtilgan.

Manbalar

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 29 apreldagi “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida” PF-5712-son farmoni.

2. Musayev В.В. Sport metrologiyasi. O‘quv qo‘llanma. -T.: “Navro‘z” nashriyoti. 2015 y. 200 bet.

3. Olimov M.S. Sport pedagogik mahoratini oshirish. O‘quv qo‘llanma. -T.: O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti, 2017 y. 232 bet.

4. Umarov D.X. Biomexanika. Darslik. -T.: “Sano-standart” nashriyoti. 2017 y. 388 bet.

5. Usmonxo‘jayev T.S., Arzumanov S.G. Jismoniy tarbiya. Darslik. -T.: “O‘qituvchi” NMIU, 2007 y. 208 bet.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-12-01

Nashr qilingan

2025-12-01

Qanday ko'rsatish

Utkirov, N. (2025). BOSHLANGʻICH SINF OʻQUVCHILARIDA HARAKAT SIFATLARINI RIVOJLANTIRISHDA ZAMONAVIY PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALAR VA MUAMMOLI-MODULLI YONDASHUVLAR. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(S/10), 419–424. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI10Y2025N64