BOʻLAJAK FIZIKA FANI OʻQITUVCHILARINING KASBIY KOMPETENTLIGINI DASTURIY TAʼLIM VOSITALARIDAN FOYDALANIB RIVOJLANTIRISH METODIKASI(“REAL GAZLAR. MOLEKULALARARO OʻZARO TAʼSIR. REAL GAZLAR. VAN-DER-VAALS TENGLAMASI” MAVZU MISOLIDA)
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI10Y2025N65Kalit so'zlar
Boʻlajak oʻqituvchilar, kasbiy kompetentlik, dasturiy taʼlim vositalari, real gazlar, molekulalararo oʻzaro taʼsir, Van-der-Vaals tenglamasi, fizika taʼlimi, interaktiv oʻqitish, virtual laboratoriya.Annotasiya
Ushbu maqolada boʻlajak fizika fani oʻqituvchilarining kasbiy kompetentligini dasturiy taʼlim vositalari yordamida rivojlantirish metodikasi koʻrib chiqiladi. “Real gazlar. Molekulalararo oʻzaro taʼsir. Van-der-Vaals tenglamasi” mavzusi misolida dasturiy taʼlim vositalaridan foydalanishning taʼlim jarayonidagi samaradorligi tahlil qilinadi. Maqola zamonaviy taʼlim texnologiyalari yordamida murakkab fizik tushunchalarni oʻqitish va oʻzlashtirish jarayonini takomillashtirishga qaratilgan. Tadqiqot natijalari dasturiy vositalar yordamida kasbiy kompetentlikni oshirish va oʻquvchilarning mavzuni chuqurroq anglashiga erishish mumkinligini koʻrsatadi.Manbalar
1. Abdurahmonov Q.X. Fizikadan darslik (Akademik litseylar uchun). – Toshkent: O‘zbekiston Milliy ensiklopediyasi, 2008.
2. Jo‘rayev Q.J., Qodirov B. Zamonaviy fizika o‘qitish metodikasi. – Toshkent: “Fan va texnologiya”, 2017.
3. Tursunov O.X. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. – Toshkent: “Ilm Ziyo”, 2018.
4. Sharipov Sh.T., Omonov S. Fizika o‘qitish metodikasi. – Toshkent: “O‘qituvchi”, 2015.
5. Xolmurodov A.X. Bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy tayyorgarligini rivojlantirishda axborot texnologiyalarining o‘rni // Pedagogik mahorat. – 2021. – №3. – B. 44–50.
6. Juraev M.J., Tadjibayeva M.T. Interaktiv o‘qitish texnologiyalari. – Toshkent: “Ilm Ziyo”, 2019.
7. Nazarov Sh.T. Fizika fanini o‘qitishda muammoli va innovatsion metodlar. – Samarqand: “Samarqand universiteti nashriyoti”, 2016.





