OʻZBEK TILINI IKKINCHI TIL SIFATIDA OʻQITISHDA INTERAKTIV METODLARDAN FOYDALANISHNING TAMOYILLARI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I12Y2025N94Kalit so'zlar
interaktiv metod, kommunikativ yondashuv, ikkinchi til oʻqitish, oʻzbek tili, hamkorlikda oʻqish.Annotasiya
Ushbu maqolada oʻzbek tilini ikkinchi til sifatida oʻqitishda interaktiv metodlar qoʻllanilishining zaruriyati, ularning nazariy asoslari va amaliy qoʻllanish tamoyillari yoritilgan. Interaktiv oʻqitish kommunikativ kompetensiyani rivojlantirish, madaniy tushunchani kengaytirish hamda oʻquvchini faol subyektga aylantirishda muhim ahamiyatga ega. Tadqiqot natijalari ushbu metodlarning samaradorligini oshirish uchun shart-sharoitlar va tavsiyalarni taklif qiladi.
Manbalar
1. Abdullaeva M. O‘zbek tilini o‘rgatishda madaniy kompetensiyani shakllantirish. // Filologiya masalalari. – 2021. №3. – B. 112-118.
2. Azizova D. Multimedia vositalari orqali til o‘rgatish samaradorligi. // Ta’lim texnologiyalari jurnali. – 2022. №6. – B. 45-49.
3. Brown H. D. Principles of Language Learning and Teaching. – New York: Pearson Education, 2015.
4. G‘ulomov A. O‘zbek tili o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Fan, 2015.
5. Krashen S. The Input Hypothesis: Issues and Implications. – London: Longman, 1985.
6. Larsen-Freeman D. Techniques and Principles in Language Teaching. – Oxford: Oxford University Press, 2008.
7. Richards J. C., & Rodgers T. S. Approaches and Methods in Language Teaching. – Cambridge: Cambridge University Press, 2014.
8. Xo‘jayev M. Interaktiv ta’lim metodlari. – Toshkent: TDPU nashriyoti, 2020.
9. Yo‘ldoshev M., Mengliyev B. Til o‘rgatishning kommunikativ yondashuvi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2019.





