OʻZBEK TILINI IKKINCHI TIL SIFATIDA OʻQITISHDA INTERAKTIV METODLARDAN FOYDALANISHNING TAMOYILLARI

Mualliflar

  • Shoira Habibullayeva

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I12Y2025N94

Kalit so'zlar

interaktiv metod, kommunikativ yondashuv, ikkinchi til oʻqitish, oʻzbek tili, hamkorlikda oʻqish.

Annotasiya

Ushbu maqolada oʻzbek tilini ikkinchi til sifatida oʻqitishda interaktiv metodlar qoʻllanilishining zaruriyati, ularning nazariy asoslari va amaliy qoʻllanish tamoyillari yoritilgan. Interaktiv oʻqitish kommunikativ kompetensiyani rivojlantirish, madaniy tushunchani kengaytirish hamda oʻquvchini faol subyektga aylantirishda muhim ahamiyatga ega. Tadqiqot natijalari ushbu metodlarning samaradorligini oshirish uchun shart-sharoitlar va tavsiyalarni taklif qiladi.

Manbalar

1. Abdullaeva M. O‘zbek tilini o‘rgatishda madaniy kompetensiyani shakllantirish. // Filologiya masalalari. – 2021. №3. – B. 112-118.

2. Azizova D. Multimedia vositalari orqali til o‘rgatish samaradorligi. // Ta’lim texnologiyalari jurnali. – 2022. №6. – B. 45-49.

3. Brown H. D. Principles of Language Learning and Teaching. – New York: Pearson Education, 2015.

4. G‘ulomov A. O‘zbek tili o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Fan, 2015.

5. Krashen S. The Input Hypothesis: Issues and Implications. – London: Longman, 1985.

6. Larsen-Freeman D. Techniques and Principles in Language Teaching. – Oxford: Oxford University Press, 2008.

7. Richards J. C., & Rodgers T. S. Approaches and Methods in Language Teaching. – Cambridge: Cambridge University Press, 2014.

8. Xo‘jayev M. Interaktiv ta’lim metodlari. – Toshkent: TDPU nashriyoti, 2020.

9. Yo‘ldoshev M., Mengliyev B. Til o‘rgatishning kommunikativ yondashuvi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2019.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-12-15

Nashr qilingan

2025-12-15

Qanday ko'rsatish

Habibullayeva, S. (2025). OʻZBEK TILINI IKKINCHI TIL SIFATIDA OʻQITISHDA INTERAKTIV METODLARDAN FOYDALANISHNING TAMOYILLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(12), 539–542. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I12Y2025N94