КОРХОНА БОШҚАРУВИ АМАЛИЁТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИНИ АМАЛ ҚИЛИШИГА БАҒИШЛАНГАН КОНЦЕПЦИЯЛАР

Авторы

  • Умида Мараимова

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I5Y2024N15

Ключевые слова:

маркетинг, маркетинг концепциялари, товар ва маҳсулотлар, истеъмолчилар, корхона бошқаруви стратегияси, маркетинг дастурлари.

Аннотация

Бозор иқтисодиёти шароитида, маҳсулотлари ва хизматлари сотиладиган корхоналар омон қолади. Ушбу ҳолатни ҳисобга олган ҳолда, маркетинг фаолияти қўлланма, пойдеворга айланди. Мавзунинг долзарблиги маркетингнинг корхоналар фаолиятидаги роли билан белгиланади. Маркетинг фаолиятининг асосини товарларни ишлаб чиқиш, тадқиқотлар, алоқа ўрнатиш, тарқатишни ташкил этиш, нархларни белгилаш, хизмат кўрсатиш хизматини жойлаштириш каби машғулотлар ташкил этади.

Библиографические ссылки

https://fayllar.org/zbekiston-respublikasi-ahborot-tehnologiyalari-va-kommunikaciy-v52.html?page=79

Попов С.А. Актуальный стратегический менеджмент. Учебно-практическое пособие. С.А. Попов. – М.: Юрайт, 2010. – 448 с.

Porter M.E. What is Strategy? // Harvard business rev. Boston. 1996. Vol. 74, № 6. P. 61-78

Минцберг Г. Структура в кулаке. Создание эффективной организации. / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПБ.: Питер, 2004. – 512 с.

Galbreith R. Jay, Lawler, Edward E and associates. Organizing for the Future. San-Francisco, 1993, 310 p.

Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик. Тошкент.: “IQTISODOYOT”, 2019. 462 б.

Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление. Учебник. – М.: Эксмо, 2008. – с. 50-54

Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг. Менеджмент. 14-е издание. – СПБ.: 2015. – 147 с.

Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик. Тошкент.: “IQTISODIYOT”, 2019. 462 б.

Marketing Management, Second Edition. Published by Mc Graw-Hill Education, 2 Penn Plaza, New York, NY 10121. Copyright © 2015 by Mc Graw-Hill Education. pp. 14-16

Ergashxodjayeva Sh.J. Strategik marketing. T.: “IQTISODIYOT”, 2019. – 236 b.

Backes, Ursula; Gellner, Winand: Meffert, Heribert: Marketing und Neue Medien. In: meienwissenschaft: rezensionen, Jg. 3 (1986), Nr. 3. DOI: https://doi.org/10.25969/mediarep/11306

Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: 3-е изд. / Под общ. ред. Г.Л. Багиева. – СПб.: Питер, 2006. – 736 с.

Загрузки

Опубликован

2024-05-21

Как цитировать

Мараимова, У. (2024). КОРХОНА БОШҚАРУВИ АМАЛИЁТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИНИ АМАЛ ҚИЛИШИГА БАҒИШЛАНГАН КОНЦЕПЦИЯЛАР. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(5). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I5Y2024N15