ТАСВИРИЙ САНЪАТ ДАРСЛАРИНИ ТАРИХ ФАНИГА БОҒЛАБ ЎҚИТИШ
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I5Y2024N68Ключевые слова:
тасвирий санъат, тарих, интеграция, дарс, алоқадорлик, санъат асари, тарихий макон, замон ва тасвир алоқадорлигиАннотация
Мақолада тасвирий санъат намуналарини тарихга боғлаб ўқитиш, уларга ҳар қандай санъат асарини тушунишга ўргатиш усуллари ҳақида, шу маънода тарихий суратлар, миниатюралар , ноёб расмларни тушунишда муайян санъат асари билан боғлиқ бўлган тарихни билиш ҳақида фикр юритилади.
Библиографические ссылки
Ушинский К.Д. Танланган пед.асарлар. Т. 1959 . 56-б.
Орипов Б. Тасвирий санъат ва уни ўқитиш методикаси. – Тошкент. 2004. 176 б.
Коменский Я.А. Избранные педагогические сочинения. В 2-х т. Т. 1. - М.: 1982.
Опубликован
2024-05-21
Как цитировать
Абатов, Ж. (2024). ТАСВИРИЙ САНЪАТ ДАРСЛАРИНИ ТАРИХ ФАНИГА БОҒЛАБ ЎҚИТИШ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(5). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I5Y2024N68
Выпуск
Раздел
Статьи