OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA FALSAFIY FANLARNI O‘QITISHNING DOLZARB MASALALARI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI5Y2024N09Ключевые слова:
falsafa, oliy ta’lim muassasalari, zamonaviy pedagogik texnologiyalar, falsafiy muammolar, innovatsion texnologiyalarАннотация
Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalarida falsafiy fanlarni o‘qitishning nazariy asoslari tadqiq etilgan bo‘lib, ushbu fanni o‘qitishda zamonaviy pedagogik texnologiyalardan samarali foydalanish imkoniyatlarini aniqlashga e’tibor qaratilgan. Asosiy maqsad talaba yoshlarda bugungi kundagi falsafaning dolzarb muammolariga e’tiborlarini qaratish, ushbu muammolarga munosabatlarini shakllantirish, ushbu muammolarni yechish usullarini ishlab chiqishga harakat qilish, mavjud qarashlarga nisbatan mustaqil munosabati va to‘g‘ri fikrlash qobiliyatini mustahkamlashdir.
Библиографические ссылки
Mirziyoev SH.M. Yangi O‘zbekiston strategiyasi. T.O‘zbekiston. 2021. B-292.
Mirziyoev SH.M. Yangi O‘zbekiston strategiyasi. T.O‘zbekiston. 2021. B-231.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi “2022 – 2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-60-son Farmoni
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi “2022 – 2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-60-son Farmoni
Qurbonov SH.E., Seytxalilov E. Taʼlim sifatini boshqarish. / T.: “Turon-Iqbol”, 2006. – B. 592.
Muxamedjanova L.A. Etika va estetika fanlarini o‘qitish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. – Toshkent: O‘zMU, 2017, B. 24-25