BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING RISKOLOGIK MADANIYATINI SHAKLLANTIRISH TAMOYILLARI

Авторы

  • Shaxnoza Xalmuratova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI10Y2024N53

Ключевые слова:

risk, kasbiy risklar, riskologik madaniyat, bo‘lajak o‘qituvchilar, pedagogik tamoyil, riskli vaziyatlar.

Аннотация

Maqolada talabalarning riskologik madaniyati kasbiy muammolarni hal qilish jarayonida yuzaga kelgan riskli vaziyatlarni boshqarishda va kasbiy risklarni qabul qilishda mazmunli harakatlarni amalga oshirish fazilati sifatida tahlil qilingan. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining riskologik madaniyatini shakllantirish tamoyillari (faoliyat birligi, kasbiy faoliyatning tizimli genezisi va kasbiy o‘z-o‘zini rivojlantirish) aniqlashtirilgan. Shuningdek, mazkur tamoyillarga asosida bo‘lajak o‘qituvchilarining riskologik madaniyatini shakllantirish bo‘yicha fikr va tavsiyalar berilgan.

Библиографические ссылки

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 8 oktyabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5847 Farmoni

2. Андреев В.И. Педагогика: учеб. курс для творческого саморазвития. 2-е изд. Казань, 2000.

3. Арламов А.А. Педагогический риск как проблема методологии социальной педагогики. Общие проблемы педагогики УДК 37.013.42. ББК 74.66. А 82.

4. Бернстайн П. Против богов: Укрощение риска / Пер. с англ. – М. : Олимп-Бизнес, 2000.

5. Бодров В.А. Психология профессиональной пригодности: учеб. пособие для вузов. М., 2001.

Загрузки

Прислана

2025-01-03

Опубликован

2025-01-04

Как цитировать

Xalmuratova, S. (2025). BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING RISKOLOGIK MADANIYATINI SHAKLLANTIRISH TAMOYILLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(S/10). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI10Y2024N53