УМУМИЙ ЎРТА ТАЪЛИМ МАКТАБ ДИРЕКТОРЛАРИНИНГ БОШҚАРУВ ФАОЛИЯТИНИ БАҲОЛАШДА КОНЦЕПТУАЛ ЁНДАШУВЛАР
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/A1342V3I4Y2023N34Kalit so'zlar
таълим, директор, бошқарув, самарадорлик, психология, педагогика, шахсий муносабатлар, методология.Annotasiya
Ушбу мақолада умумтаълим мактаб директорларининг бошқарув самарадорлигини баҳолашга доир бир қатор илмий-назарий, концептуал ёндашувлар таҳлил этилган. Ҳар бир олимнинг назарий қарашлари, ютуқлари ва камчиликлари бугунги кун талабларига мос келиши ҳамда ушбу концептуал ёндашувларнинг назарий аҳамияти илмий таҳлил этилган.
Manbalar
2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги ўзбекистон тараққиёт стратегиясининг “Инсонга эътибор ва сифатли таълим йили”да амалга оширишга оид давлат дастури тўғрисида Ўзбекистон Республикаси президентининг фармони
Н. В. Горбуновой. Внутришкольное управление: теория и опыт педагогических и управленческих инноваций [Текст] / под ред.— М., 1995. С. 45
Третьяков, П. И. Практика управления современной школой [Текст] / П. И. Третьяков. — М., 2005 С.128.
Управление развитием школы [Текст] / под ред. М. М. Поташника, В. С. Лазарева. — М., 1995. С.183.
Шарифхўжаев М., Абдуллаев Ё. Менежмент: Дарслик. – Тошкент: “Ўқитувчи”, 2001. - 702 б