РОЛЬ ИДЕЙ ВОСТОЧНЫХ МЫСЛИТЕЛЕЙ В ИЗУЧЕНИИ ХУДОЖЕСТВЕННОГО И ДУХОВНОГО НАСЛЕДИЯ
Ключевые слова:
восточная философия, поведение, образование и воспитание, гуманизм, художественная ценность, художественное наследие, духовное наследие.Аннотация
в статье рассматриваются взгляды восточных мыслителей на вопросы нравственности, художественной ценности, художественного наследия. Также имеются сведения о подходах, идеях, взглядах на воспитание в творчестве мыслителей.
Библиографические ссылки
Амонов, М. (2020). Самарқанд мадрасалари (XVIII-XIX асрлар). Scienceproblems. Uz, 2(2). https://scienceproblems.uz/index.php/journal/article/view/25
М.Фармонова. Шарқ мутафаккирларининг маънавий меросида фарзанд тарбияси. Илмий-услубий қўлланма. Т.: 2020 й.
О.Ҳасанбоева, Ж.Ҳасанбоев, Ҳ.Ҳомидов. Педагогика тарихи. Т.: 2004 й.
А.Навоий. Ибратли ҳикоятлар ва хислатли ҳикматлар. Т.: “Сано-стандарт”, 2016 й.
И.Сувонқулов. Маънавият илдизлари. Қўлланма. Самарқанд.: 2000 й.
А.Фитрат. Оила. Т.: Маънавият, 1998 й.
Э.Юсупов. Шарқ фалсафаси ва инсонийлик /Жаҳон адабиёти” ж. 2003 йил, 10-сон. Материал Интернетдан олинган (https://ziyouz.uz/ilm-va-fan/falsafa/erkin-yusupov-sharq-falsafasi-va-insonparvarlik/).
З.Жалилов. IX-XII асрларда Шарқ мутафаккирлари яратган тарбиявий қадриятлардан Олий педагогик таълим жараёнида фойдаланиш технологияларини такомиллаштириш. Автореферат. Т.: 2018 й.
Ж.Ҳасанбоев, Х.Тўрақулов, И.Алқаров. Педагогика назарияси (Дидактика). Олий ўқув юртлари учун дарслик. Т.: “Фан ва технологиялар”, 2011 й.
И.Каримов. Юксак маънавият – енгилмас куч. Т.: “Маънавият” 2009 й.
Н.Воҳидова. Шарқ мутафаккирларининг таълимий-ахлоқий қарашлари/ Олий таълим/Высшее образование. 2008. 8.
Н.Жумабоев. (2022). Шарқ миниатюра санъатининг эстетик тарбиядаги ўрни. Scienceproblems.Uz, 1(4), 7. https://doi.org/10.47390/B1342142022N8