ЧАКАНА САВДО КОРХОНАЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА РАҚАМЛИ МАРКЕТИНГНИ РОЛИ

Mualliflar

  • Акбар Шарипов

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I12.1Y2023N58

Kalit so'zlar

Савдо, чакана савдо, маркетинг, рақамли маркетинг, рақамлаштириш.

Annotasiya

Мақолада чакана савдони ривожлантиришда рақамли маркетингдан самарали фойдаланиш асосида савдо ҳажмини ошириш усуллари таклиф этилган.

Manbalar

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2003 йил 13 февралдаги 75-сон қарорига 1-илова: Ўзбекистон Республикасида чакана савдо қоидалари.

Akaka M.A., Vargo S.L. Extending the context of service: from encounters to ecosystems. J. Serv. Market., 29 (6/7), 2015. pp. 453-462.

Teufel P., Zimmermann R. Holistic Retail Design: Reshaping Shopping For the Digital Era. Frame Publishers, 2015.

Reinartz W.N., Wiegand M. Imschloss. The impact of digital transformation on the retailing value chain.

Gillpatrick T., The Digital Transformation of Marketing: Impact on Marketing Practice & Markets. Economics, 7, 2020. pp. 139-156.

Kannan P.K., H. “Alice” Li. Digital marketing: a framework, review and research agenda. Int. J. Res. Mark., 34, 2017. pp. 22-45.

##submission.downloads##

Topilgan

2023-12-27

Nashr qilingan

2024-01-05

Qanday ko'rsatish

Шарипов, А. (2024). ЧАКАНА САВДО КОРХОНАЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА РАҚАМЛИ МАРКЕТИНГНИ РОЛИ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(12/1). https://doi.org/10.47390/SP1342V3I12.1Y2023N58