BO‘LAJAK REJISSYORLARNING KASBIY KOMPETENTLIGINI ADABIY ASARLAR ASOSIDA RIVOJLANTIRISHDA DEBYUT MASHG‘ULOTLARINING AHAMIYATI

Mualliflar

  • Jahongir Mamatqosimov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I8Y2024N57

Kalit so'zlar

san’at, sahna, rejissyor, kurs badiiy rahbari, kurs assistent o‘qituvchisi, mutaxassislik libosi, ijodiy ustaxona.

Annotasiya

Mazkur maqolada bo‘lajak rejissyorlarni kasbiy kompetentligini adabiy asarlar asosida rivojlantirishda debyut mashg‘ulotlarining ahamiyati o‘rganilgan bo‘lib, bunda debyut mashg‘ulotini tashkil etishning usullari hamda bo‘lajak rejissyorlarning badiiy taraqqiyot dasturi tavsiya etiladi. Bo‘lajak rejissyorning badiiy taraqqiyot dasturi maqsad va vazifalari va bosqichlari, baholash mezonlari yoritilgan.

Manbalar

1. Abdullayeva M. Dramatik teatr va kinoda aktyorlik mahorati. Darslik. – Toshkent: Tafakkur qanoti, 2014. – 192 b.

2. Turakulova O.A. Adabiy ta’lim jarayonida akademik litsey o‘quvchilarida mutolaa madaniyatini rivojlantirish texnologiyasi: ped. fan. fals. dok. diss. – Toshkent: Alisher Navoiy nomidagi Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti, 2020. – 172 b.

3. Yusupova M.R. Mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi. Darslik. – Toshkent: Turon – Iqbol. 2018. – 197 b.

4. O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi. 3-jild. Gidrofiliya – Zebra. Tahrir hay’ati M.Aminov, B.Ahmedov, T.Daminov, T.Dolimov va b. – Toshkent: O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi Davlat ilmiy nashriyoti, 2002. – 704 b.

5. Резвитский И.И. Личность. Индивидуальность. Общество: Проблема индивидуализации и ее социально-философский смысл. – Москва: Политиздат, 1984. – 141 с.

##submission.downloads##

Topilgan

2024-08-31

Nashr qilingan

2024-08-31

Qanday ko'rsatish

Mamatqosimov, J. (2024). BO‘LAJAK REJISSYORLARNING KASBIY KOMPETENTLIGINI ADABIY ASARLAR ASOSIDA RIVOJLANTIRISHDA DEBYUT MASHG‘ULOTLARINING AHAMIYATI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(8). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I8Y2024N57