TURIZM SOHASIDA XIZMAT KO‘RSATISH TURLARI VA UMUMIY OVQATLANISH SHOXOBCHALARINING FAOLIYATI SAMARADORLIGINI TAHLIL QILISH VA BAHOLASH

Mualliflar

  • Muslima Amiriddinova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I10Y2024N16

Kalit so'zlar

Turizm, umumiy ovqatlanish shaxobchalari, xizmat ko’rsatish, restoran, shaxobchalar faoliyati, baholash modellari, yosh statistika, gender statistika, rivojlanish mexanizmlari

Annotasiya

Maqolada turizm sohasida xizmatlardan biri bo‘lmish umumiy ovqatlanish shoxobchalarining faoliyati samaradorligini oshirish hamda baholash zaruriyati va muhim jihatlariva rivojlanish modeli ishlab chiqilgan. Umumiy ovqatlanish shoxobchalarini faoliyatini samaradorligini tahlil qilish uchun turistlarning yosh, gender tahlili olib borilgan bo‘lib qaysi turdagi turistlar ko‘proq umumiy ovqatlanish shoxobchalariga tashrif buyurishi bo‘yicha tahlillar asosida baholashga oid mexanizmlar taklifi ko‘rsatib o‘tilgan.

Manbalar

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023 yil 27 iyuldagi PQ-238-son “Umumiy ovqatlanish shoxobchalari, shuningdek restoran va kafelarda ko‘rsatiladigan xizmatlar sifatini yanada oshirish, jahon standartlari talablari asosida ularning faoliyatini yo‘lga qo‘yish maqsadida ekologiya, atrof-muhitni muhofaza qilish va iqlim o‘zgarishi vaziriga «Mishlen» yulduzini O‘zbekistonga jalb qilish bo‘yicha muzokaralar o‘tkazish vakolatini berish” gi Qarori.

2. Hall, C. M., & Mitchell, R. D. (2001). Wine and food tourism. In: Douglas N, Douglas N, and Derrett R (eds) Special Interest Tourism. Milton, Queensland: John Wiley and Sons Australia, Ltd., pp. 307–329.

3. Gupta, S., McLaughlin, E., & Gomez, M. (2007). Guest satisfaction and restaurant performance. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 48(3), 284-298.

4. Gyimóthy, S., & Mykletun, R. J. (2009). Scary food: Commodifying culinary heritage as meal adventures in tourism. Journal of vacation marketing, 15(3), 259-273.

5. Muxammedov M.M. va boshqalar. Xizmat ko‘rsatish sohasi va turizmni rivojlantirishning nazariy asoslari. //Monografiya. S.:“Zarafshon” nashriyoti, 2017. – 300 b

6. Safarov B.Sh. Milliy turizm xizmatlar bozorini innovatsion rivojlantirishning metodologik asoslari // Monografiya. –T.: “Fan va texnologiya” nashriyoti, 2016. 184 b.

7. Tuxliev I.S., Qudratov G‘.X., Pardaev M.Q. Turizmni rejalashtirish. Darslik. -T.: “Iqtisod-Moliya” nashriyoti, 2010. – 238 b.

##submission.downloads##

Topilgan

2024-10-10

Nashr qilingan

2024-10-11

Qanday ko'rsatish

Amiriddinova, M. (2024). TURIZM SOHASIDA XIZMAT KO‘RSATISH TURLARI VA UMUMIY OVQATLANISH SHOXOBCHALARINING FAOLIYATI SAMARADORLIGINI TAHLIL QILISH VA BAHOLASH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(10), 109–114. https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I10Y2024N16