OLIY TAʼLIMDA OʻQITISHNI RAQAMLASHTIRISHDA ZAMONAVIY PEDAGOGIK METOD VA MODELLAR
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I1Y2025N62Kalit so'zlar
oliy taʼlim, raqamli transformatsiya, teskari sinf modeli, behavioristik nazariya, konstruktivistik nazariya, raqamli texnologiyalar, aralash taʼlim.Annotasiya
Ushbu maqolada oliy taʼlim tizimiga maʼruzalarni olib borishning yangi “teskari sinf” usullari va ularning samaradorligi borasida fikr yuritilgan.
Manbalar
1. Altemueller L., Lindquist C. Flipped classroom instruction for inclusive learning. British
Journall of Special Education.,44(3), 2017. – P. 341-358.
2. Ismoilov A.A. Ta’lim jarayonida raqamli texnologiyalardan foydalanish istiqbollari /Ta’lim
jarayonida raqamli texnologiyalarni joriy etish samaradorligi 4J. 2017. – B. 246-248.
3. Oʻzbekiston Respublikasi oliy taʼlim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini
tasdiqlash toʻgʻrisida» Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining farmoni, 08.10.2019
yildagi PF-5847-son https://lex.uz/ru/docs/-4545884
4. Valiyeva N.X., Alimov B.B. Biznes va tadbirkorlik oliy maktabining raqamli muhitini
takomillashtirish istiqbollari.Iqtisodiy taraqqiyot va tahlil ilmiy electron jurnali, 2024. –
123 b.
5. Блинова Т. В. Цифровая трансформация высшего образования – вызов времени:
аннотированный библиографический указатель / научная библиотека
Челябинского государственного университета. – Челябинск: 2021. – 281 с.