XIZMAT KOʻRSATISH KORXONALARIDA SIFATNI BOSHQARISHNING INNOVATSION USULLARI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI1Y2025N10Kalit so'zlar
xizmat koʻrsatish, sifatni boshqarish, innovatsion usullar, raqobatbardoshlik, texnologik innovatsiyalar, mijozlar ehtiyojlari, xizmatlar tahlili.Annotasiya
Ushbu maqola xizmat koʻrsatish korxonalarida sifatni boshqarishning innovatsion usullarini oʻrganishga bagʻishlangan. Xizmat koʻrsatish sohasida sifatni taʼminlash va boshqarish kompaniyalar uchun raqobatbardoshlikni oshirishda muhim ahamiyatga ega. Tadqiqotda sifatni boshqarishning zamonaviy usullari, shu jumladan texnologik innovatsiyalar, xizmatlarni tahlil qilish va mijozlar ehtiyojlariga moslashish kabi yondashuvlar tahlil qilingan. Ushbu maqola, xizmat koʻrsatish sohasida sifatni oshirish uchun innovatsion strategiyalarni joriy etishning ahamiyatini koʻrsatadi.
Manbalar
1. Arabov N.U., Artikov Z.S. Servis korxonalarida xizmat ko‘rsatish sifatini oshirish. Inson kapitali va ijtimoiy rivojlanish jurnali // Samarqand, SamDU, № 1, 2021, 153-164 b.
2. Muxammedov M.M. va boshqalar. Xizmat ko‘rsatish sohasi va turizmni rivojlantirishning nazariy asoslari (monografiya). – Samarqand: Zarafshon, 2017. – 300 b., 46-b.
3. Карпов А.В. «Психология менеджмента» (учеб.пособие). – М.: «Гардарики», 2000.
4. Гибсон Д.Л., Иванцевич Д.М., Донелли Д.Х. «Организации: поведение, структура, процессы». Пер. с анг.- 8-е изд. – М.: «ИНФРА», 2000.-с.662.