OʻZBEKISTON POCHTA BOZORIDA XUSUSIY POCHTA KORXONALARINING TUTGAN OʻRNI (BTS, DMS, EMU POCHTALARI MISOLIDA)
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI1Y2025N11Kalit so'zlar
pochta, pochta aloqa xizmatlari, xususiy sektor, mintaqa, statistik maʼlumot, xizmat.Annotasiya
Ushbu maqolada pochta aloqasi xizmatlarini rivojlantirishda mamlakatimizda faoliyat olib borayotgan xususiy pochta korxonalari faoliyati oʻrganilgan va tahlil qilingan boʻlib, bu oʻrganishlar natijasida Oʻzbekiston pochta aloqa xizmatlari bozorida xususiy korxonalar erishayotgan yutuqlari va ularning faoliyatida yuzaga kelayotgan qiyinchiliklar tahlil qilingan va bu masalalar boʻyicha takliflar ishlab chiqilgan.
Manbalar
1. O‘zbekiston aloqa va axborotlashtirish agentligi bosh direktorining 2011-yil 18-apreldagi ro‘yxat raqami 2219-sonli “Pochta aloqasi xizmatlarini ko‘rsatish qoidalarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi buyrug‘i.
2. Robert J. Shapiro, “How the U.S. Postal Service Uses Its Monopoly Revenues and Special Privileges to Subsidize Its Competitive Operations,” Sonecon, October 2015.
3. William L. Megginson, The Financial Economics of Privatization (Oxford, U.K.: Oxford University Press, 2005)