BAʼZI IKKI TILLI TALABALARNING AMALIY EHTIYOJLARINI TAHLIL QILISH

Mualliflar

  • Hilola Qurbanova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I5Y2025N45

Kalit so'zlar

Qishloq xoʻjaligi, Ekologik ingliz tili, madaniyatlararo hamshiralik, Agronomlar, Kelishuvlar va komponentlarning koʻrsatmalari, Qishloq xoʻjaligi nashrlari.

Annotasiya

Ushbu hisobotda qonunchilik kollejida agronomiya boʻyicha oʻqiydiganlar uchun moʻljallangan ESP (Maxsus maqsadlar uchun ingliz tili) kursi tasvirlangan. 20-25 yoshga toʻlgan oʻquvchilar oʻzgaruvchan taʼlim asoslaridan kelib chiqqan holda yarim yoʻlda ingliz tilini bilish qobiliyatiga ega. ESP kursi asosiy talabni koʻrib chiqadi: innovatsion xaridlar, tabiiy buyumlarni olish va agrar obyektlarning universal almashinuvi kabi mintaqalarda dunyo boʻylab sheriklar bilan muvaffaqiyatli muloqot qilish uchun asosiy dialekt qobiliyatiga ega boʻlajak agronomlarni tayyorlash. Kurs tegishli iboralar, maxsus hujjatlarni tushunish va rolli oʻyinlar va ekspressiv topshiriqlar kabi ehtiyojlarga asoslangan mashqlar orqali muloqot qobiliyatlarini yaratishga qaratilgan. Madaniyatlararo hamshiralik kursi kontekstga asoslangan materiallar bilan har tomonlama malaka oshirishni muvofiqlashtirish uchun namoyish boʻlib xizmat qildi, bu esa butun dunyo boʻylab agrar boʻlinish ichida hayotiy va jozibali aloqa uchun asos boʻlib xizmat qila oladi.

Manbalar

1) Arn ́o, E., Soler, A., & Rueda, C. (Eds.). (2006a). Information technology in languages for specific purposes. New York: Springer.

2) Bondi, M. (2016). Textbooks. In K. Hyland & P. Shaw (Eds.), The Routledge handbook of English for academic purposes (pp. 323–34). Oxford: Routledge.

3) Bosher, S. D. (2008).English for nursing, academic skills. Ann Arbor, MI: University of Michigan Press.

4) Menkabu, A., & Harwood, N. (2014). Teachers’ conceptualization and use of the textbook on a medical English course. In N. Harwood (Ed.), English language teaching textbooks: Content, consumption and production (pp. 145–77). Basingstoke: Palgrave Macmillan.

5) Serafini, E. J., Lake, J. B., & Long, M. H. (2015). Needs analysis for specialized learner populations: Essential methodological improvements. English for Specific Purposes, 40, 11–26.

6) Hutchinson, E. G. (1996). What do teachers and learners actually do with textbooks? Teacher and learner use of a fisheries-aased ELT textbook in the Phillipines. PhD thesis, University of Lancaster

7) Woodrow, L. (2006). Academic success of international postgraduate education students and the role of English proficiency. University of Sydney Papers in TESOL,1, 51–70.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-05-09

Nashr qilingan

2025-05-10

Qanday ko'rsatish

Qurbanova, H. (2025). BAʼZI IKKI TILLI TALABALARNING AMALIY EHTIYOJLARINI TAHLIL QILISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(5), 281–288. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I5Y2025N45