TALABALARDA TAHLILIY FIKRLASHNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI

Mualliflar

  • Gulbadanbegim Jamolova
  • Elmera Muhammadiyeva

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I5Y2025N75

Kalit so'zlar

tahliliy fikrlash, pedagogik asoslari, muammoli oʻqitish, interaktiv metodlar, talaba, didaktik tamoyillar, axborot texnologiyalari, tanqidiy fikrlash.

Annotasiya

Mazkur maqolada talabalarda tahliliy fikrlashni rivojlantirishning pedagogik asoslari tashkil etilgan. Tahliliy fikrlashni shakllantirishda didaktik tamoyillar, interaktiv oʻqitish metodlari, muammoli vaziyatlar bilan ishlash, hamda axborot kommunikatsiya texnologiyalardan foydalanishning oʻrni ochib berilgan. Shuningdek, oʻqituvchining oʻquv jarayonidagi oʻrni va tahliliy fikrlashni baholash mezonlari ham koʻrib chiqilgan. Maqola oliy taʼlim muassasalarida talabalarning fikrlash madaniyatini rivojlantirishga xizmat qiladi.

Manbalar

1. Abduqodirov A. Pedagogik texnologiyalar va innovasiyalar . Toshkent: O‘qituvchi nashriyoti, 2020.

2. Sodiqov M. Ta’limda faol usullar va ulardan samarali foydalanish. Toshkent: Muallim nashriyoti, 2019.

3. Xolmatova X. Oliy ta’limda tahliliy fikrlashni shakllantirishning ilmiy-amaliy asoslari. Toshkent: Fan, 2021.

4. Vygotskiy.L.S. Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Harvard University Press. 1978.

5. Ennis. R.H. The Naturenof Critical Thinking An Oitline of Critical Thinking Dispositions and Abilities. University of Illinois.

6. Halpern. D.F. Thought and Knowledge: AnIntroduction to C ritical Thinking. Psychology Press. 2014

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-05-09

Nashr qilingan

2025-05-10

Qanday ko'rsatish

Jamolova, G., & Muhammadiyeva, E. (2025). TALABALARDA TAHLILIY FIKRLASHNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(5), 464–468. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I5Y2025N75