BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARDA KRЕATIV TAFAKKURNI SHAKLLANTIRISHDA SHAXSGA YOʻNALTIRILGAN TAʼLIM TЕXNOLOGIYALARINING ROLI

Mualliflar

  • Dildora Sulaymanova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I11Y2025N44

Kalit so'zlar

kreativlik, kreativ tafakkur, boʻlajak oʻqituvchi, shaxsga yoʻnaltirilgan texnologiya, shakllantirish.

Annotasiya

Mazkur maqolada boʻlajak oʻqituvchilarida kreativ tafakkurni shakllantirishda shaxsga yoʻnaltirilgan taʼlim texnologiyalarining oʻrni yoritilgan.

Manbalar

1. Drapeau Patti. Sparking student creativity (practical ways to promote innovative thinking and problem solving).-Alexandria-Virginia, USA: ASCD, 2014.

2. Sanaqulova S. Shaxsga yoʻnaltirilgan ta’lim texnologiyasining oʻziga xos xususiyatlari//“Ta’lim texnologiyalari” jurnali, Toshkent, 2017. №1, 85-88-b.

3. Sulaymanova D.N. Boʻlajak oʻqituvchilarda kreativ tafakkurni shakllantirish zaruriyati// Markaziy Osiyo davlatlari olima ayollarining ilm-fan sohasiga qoʻshgan hissasi mavzusidagi Xalqaro ilmiy amaliy anjuman materiallari (1-qism). Toshkent. 2020. 317-319-b.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-11-02

Nashr qilingan

2025-11-02

Qanday ko'rsatish

Sulaymanova, D. (2025). BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARDA KRЕATIV TAFAKKURNI SHAKLLANTIRISHDA SHAXSGA YOʻNALTIRILGAN TAʼLIM TЕXNOLOGIYALARINING ROLI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(11), 247–251. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I11Y2025N44