PEDAGOG XOTIN-QIZLARNING IJTIMOIY FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISHNING IJTIMOIY-PEDAGOGIK TAHLILI

Mualliflar

  • Ozoda Qosimova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I1Y2025N64

Kalit so'zlar

pedagog xotin-qizlar, ijtimoiy faollik, gender tengligi, taʼlim tizimi, innovatsion metodlar, ijtimoiy sharoitlar, kasbiy rivojlanish, ijtimoiy pedagogik tahlil, jamiyatdagi oʻzgarishlar, pedagogik yondashuvlar.

Annotasiya

Ushbu maqolada pedagog xotin-qizlarning ijtimoiy faolligini rivojlantirishning ijtimoiy-pedagogik tahlili yoritib berilgan. Maqolada pedagog xotin-qizlarning jamiyatdagi roli, taʼlim tizimiga qoʻshgan hissasi, gender tengligi va ijtimoiy sharoitlarning ularning faolligiga taʼsiri oʻrganiladi. Shuningdek, pedagogik yondashuvlar, innovatsion metodlar va jamiyatdagi oʻzgarishlarga moslashish jarayonlari tahlil qilingan.

Manbalar

1. Kiryakova, A. V. (2012). Pedagogik faoliyatda xotin-qizlarning roli. Moskva: Pedagogika

nashriyoti.

2. Lazarev, V. S. (2016). Pedagoglarning kasbiy rivojlanishi va gender tengligi. Sankt-

Peterburg: Ta'lim va Fan.

3. Mirziyoyev, Sh. M. (2019). O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning

Oliy Majlisga Murojaatnomasi. Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Matbuot

xizmati.

4. UNESCO. (2015). Education for All 2000-2015: Achievements and Challenges. Paris:

UNESCO Publishing.

5. UNESCO. (2020). Global Education Monitoring Report 2020: Gender report. Paris:

UNESCO Publishing.

##submission.downloads##

Topilgan

2025-01-18

Nashr qilingan

2025-01-18

Qanday ko'rsatish

Qosimova, O. (2025). PEDAGOG XOTIN-QIZLARNING IJTIMOIY FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISHNING IJTIMOIY-PEDAGOGIK TAHLILI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(1), 464–472. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I1Y2025N64