FANLARARO BOG‘LIKLAR ASOSIDA GEOGRAFIYA FANIDAN O‘QUVCHILARDA KOMPETENSIYALARNI SHAKLLANTIRISH METODIKASI (5-SINF “TABIIY GEOGRAFIYA BOSHLANG‘ICH KURSI”26-§ AMALIY MASHG‘ULOT MISOLIDA)
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/B1342142022N7Kalit so'zlar
Amaliy mashg‘ulot, Troposfera, havo harorati, havoning mutlaq va nisbiy namligiAnnotasiya
Maqolada umumta’lim maktablarining 5-sinf “Tabiiy geografiya boshlang‘ich kursi” darsligida keltirilgan 26-§ Amaliy mashg‘ulotni bajarishda fanlararo aloqadan foydalanish orqali o‘quvchilarda bilim, ko‘nikma, malaka, hamda umumiy va fanga oid kompetensiyalarni shakllantirish ko‘rsatib o‘tilgan.
Manbalar
Norboyev A.F. Uzluksiz geografiya ta’limining sifat va samaradorligini oshirish texnologiyasi. Monografiya. – Toshkent 2016. – 100 b.
Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlikning metodologik-didaktik asoslari (Ijtimoiy-gumanitar yo‘nalishdagi akademik litseylarda matematika o‘qitish misolida). / Ped.fan.dok…Diss. – Toshkent: TDPU, 2006. – B.31.
Isaqulova N.J. O‘quvchilarda ekologik ta’lim-tarbiya berish nazariyasi va amaliyoti. Monografiya. – Toshkent: Fan, 2011. – B.21.
Gulyamov, R.Qurbonniyozov, M.Avezov, N.Saidova. 5-sinf Geografiya (Tabiiy geografiya boshlang‘ich kursi) darsligi. – T.: Mitti yulduz, 2020.- 89-90 b.
T.Mirakmalov, M.M.Avezov, E.Y.Nazaraliyeva. Tabiiy geografiyadan amaliy mashg‘ulotlar. Toshkent – 2015
Baxromov, G.Halimova. Geografiyadan mashq va masalalarni yechish usullari. – T.:Navro‘z nashriyoti, 2017. -90 b.