ТЎҚИМАЧИЛИК САНОАТ КОРХОНАЛАРИДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИДАН ФОЙДАЛАНИШ БЎЙИЧА ХОРИЖИЙ МАМЛАКАТЛАР ТАЖРИБАЛАРИ

Mualliflar

  • Ra’no Qodirova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N16

Kalit so'zlar:

Тўқимачилик саноати, инновацион маркетинг, тез мода, мерчандайзер, арзон нарх стратегияси.

Annotatsiya

Ушбу мақолада тўқимачилик саноат корхоналарини ривожлантиришда хорижий мамлакатларнинг илғор тажрибалари ва фойдаланилган маркетинг стратегиялари ўрганилган, шунингдек тадқиқотлар натижасида мамлакат саноат тармоғини ривожлантириш бўйича тавсиялар берилган.

Foydalanilgan adabiyotlar

2022-2026 йилларга мўлжалланган янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида, Ўзбекистон Республикаси Президентининг Фармони, 28.01.2022 йилдаги ПФ-60-сон

R.B.Chavan Indian textile industry-environmental issues Indian. J. Fibre Text. Res., 26 (2001), pp. 11-21

Refik Culpan, Cemal Ekin, Mehmet Kumbaraci. A critical assessment of the Turkish Apparel industry and firms. Journal of global strategic management. 2007-june

Md. Khaled Amin, Adnan Hossain. Expanding Apparel and Textile Market through effective Marketing Strategies: A case study of Bangladesh. International Journal of Business & Mgmt. January 2014.

Ўзбекистон Республикасининг ижтимоий-иқтисодий ҳолати ахборотномаси маълумотлари.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-12-10

Havola

Qodirova, R. (2023). ТЎҚИМАЧИЛИК САНОАТ КОРХОНАЛАРИДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИДАН ФОЙДАЛАНИШ БЎЙИЧА ХОРИЖИЙ МАМЛАКАТЛАР ТАЖРИБАЛАРИ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/8). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N16