MEHRSIZLIK HODISASINI KELTIRIB CHIQARUVCHI OMILLAR

Mualliflar

  • Roʻzigul Bozorova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N28

Kalit so'zlar:

oila, mehr, mehrsizlik, individuallik, shaxs, oʻzlikni anglash.

Annotatsiya

Maqolada oila, shaxslararo va qarindoshlik munosabatlarida mehr, mehrsizlikni oldini olish masalalari kontent tahlil misolida koʻrib chiqilgan. Bolalar, yoshlar va keksalardagi mehrga muhtojlik, ayollar va bolalar orasidagi jinoyatchilikning koʻpayishi, oilaviy ajrimlar sonining oshib borishi, individuallikka moyillik, bir-birini qoʻllab-quvvatlash muhitining ayrim hollarda susayishi tahlil qilingan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Mirziyoyev Sh.M., Milliy taraqqiyot yoʻlimizni qat’iyat bilan davom ettirib, yangi bosqichga koʻtaramiz. 1-tom.- Toshkent: “Oʻzbekiston”, 2017. - B. 146.

Xalq dostonlari. //http://turizm.kasaba.uz/uz/uzbek_legends_and_mythes /uzbek_national_heroic_epic_tale_yooip

Labirinti odinochestva. Sbornik. Pod red. Parovskogo N.Ye. – Moskva: EKSMO – Press, 1989. – S. 549.

Abu Bakr Ar-Razi. Duxovnaya medisina. – Dushanbe: Irfon, 1990. – S.19.

Мирзиёев Ш.М. Миллий тикланишдан миллий юксалиш сари. 4-жилд - Тошкент: “Ўзбекистон”, 2020. –Б. 412.

Oʻzbekistonda soʻnggi 8 oyda eng koʻp ajrim qaysi hududda qayd etilgani aytildi. //bugun.uz// 15-09-2021.

Oilaga tayyormaslik, qizgʻanchiq qaynonalar va 3-shaxslar aralashuvi - ajrimlar haqida boricha (kun.uz) 21.10.2023.

Bozorova, R. Z., & Avezov, O. (2023). DINIY MASALALARDA TA’LIM-TARBIYANING AKS ETISHI. Theoretical aspects in the formation of pedagogical sciences, 2(11), 153-156.

SHarofovna, B. R. Z. (2023). ILM NARSALARNING ENG FOYDALISIDIR. Научный Фокус, 1(6), 372-375.

Roʻzigul, B. (2023). TA ‘LIM TARBIYA JARAYONIDA INTERFAOL MEDOTLARDAN FOYDALANISH. ITALY" ACTUAL PROBLEMS OF SCIENCE AND EDUCATION IN THE FACE OF MODERN CHALLENGES"., 14(1).

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-12-10

Havola

Bozorova, R. (2023). MEHRSIZLIK HODISASINI KELTIRIB CHIQARUVCHI OMILLAR. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/8). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N28