OLIY TA’LIMDA OʻYINLAR PEDAGOGIKA USULLARIDAN FOYDALANISHNING XUSUSIYATLARI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N55Kalit so'zlar:
oʻyin, ta'lim, usul, pedagogika, oʻyinlar pedagogikasi, axborot texnologiyalari.Annotatsiya
Mazkur maqolada oliy ta'lim sohasida oʻyinlar pedagogikasini qoʻllashning oʻziga zos xususiyatlari koʻrib chiqilgan. Oliy ta'limda oʻquv jarayonning geymifikatsiya usullaridan foydalanish ta'limning samaradorligini oshirishga xizmat qiladi. Shu bilan birga muallif ushbu usullarning salbiy jihatlariga ham e'tibor qaratgan. Bundan tashqari, muallif oʻyinlar pedagogikasi sohasida alohida mutaxassislarni tayyorlash masalasi ham oʻz e'tiborini qaratgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Naumenko O., Sapaev U., Skateshchikova A., Bekbaev R. “Artificial Intelligence”: Philosophical Aspects of Understanding // Wisdom, 2021, No.1(17). – P.53-64. DOI: https://doi.org/10.24234/wisdom.v17i1.428.
Karimov, R., Naumenko, O., Saidova, K., Elmuratov, R., Bekbaev, R. The Phenomenon of Education in the Context of an Intercultural Philosophical Approach // Wisdom, 2022, No.24(4). – P.84–90. https://doi.org/10.24234/wisdom.v24i4.941.
Таджиходжаева Э.Р. Визуализация учебных материалов – как инструмент эффективного вовлечения обучающихся в учебный процесс // MMIT Proceedings, 2023. – С.16-18.
Быстрицкая Е.В., Неверкович С.Д. Игропедагогика: формирование рефлексивной и проектной культуры мышления // Педагогико-психологические и медико-биологические проблемы физической культуры и спорта, 2021, №16(1). - С.140-147.
Арипова М.Л., Ахмедова М.Х. Таълим жараёнида ўйин усулларини қўллашнинг педагогик-психологик моҳияти // Современное образование (Узбекистан), 2015, №8. – С.33-37.
Юлдашев Ж.Г., Пулатова Д. Таълимда ўйинли технологиялар самарадорлик омили сифатида // Современное образование (Узбекистан), 2014, №8. – С.34-37.
Арзиқулова С., Тариева С. Мактабгача таълимда ўйин технологиясини орқали боланинг когнитив билимларини ривожлантиришнинг амалий аҳамияти // International Conference on Developments in Education. – Bursa, 26.09.2022. – С.52-56.
Науменко О.А. История развития метода игрофикации и возможности его применения в образовательном процессе // MMIT Proceedings, 2023. – С.11-16.