TAʼLIM TIZIMIDA TESTOLOGIYADAN FOYDALANISHNING NAZARIY ASOSLARINI TAKOMILLASHTIRISH SAMARADORLIGI

Mualliflar

  • Faroxidin Xalikov

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N52

Kalit so'zlar:

zamonaviy jamiyat, mustaqil taʼlim, zamonaviy dunyoqarash, ijtimoiy zarurat, raqamli iqtisodiyot, baholash jarayoni, innovatsion va raqamli, bozor iqtisodiyoti, Taʼlim va tarbiya, ilmiy-metodik.

Annotatsiya

Mazkur maqolada talabalarning taʼlimdagi yutuqlarini baholashda koʻplab omillarni hisobga olish va ijtimoiy-pedagogik muhit va shart-sharoitlarni ham hisobga olish talab etiladi. Bugungi kunda pedagog-oʻqituvchilarning pedagogik testlarni ishlab chiqish boʻyicha oʻz qarashlari va mulohazalari mavjuddir. Shuning uchun test topshiriqlarini ishlab chiqish boʻyicha alohida darsliklar, ilmiy maqola mualliflari tomonidan taklif qilinayotgan yondashuvlar, talab va takliflarni ham eʼtiborga ekanligi toʻgʻrisidagi fikr-mulohazalar bayon qilingan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Kulgemeyer C. PISA-Aufgaben im Vergleich. Strukturanalyse der Naturwissenschaftsitems aus den PISADurchläufen 2000 bis 2006 // Books on Demand GmbH, 2009. – p. 2.

Aufschnaiter C. Prozessbasierte Detailanalysen der Bildungsqualität von Physik-Unterricht: Eine explorative Studie // Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften; Jg. 9, 2003 . – p. 105.

Aufschnaiter C. Prozessbasierte Detailanalysen der Bildungsqualität von Physik-Unterricht: Eine explorative Studie // Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften; Jg. 9, 2003 . – p. 105.

Havighurst R. Human Development and Education // David McKay, New York 1953. – p. 12.

Havighurst R. Human Development and Education // David McKay, New York 1953. – p. 12.

Ўша манба. – p. 14.

Воробьева С.В. Соврименные средства оценивания результатов обучения в общеобразовательной школе. Изд. 2-еб пер. и доп. –Москва.: Юрайт. 2019. –С. 396.

Аванесов В. С. Теоретические основы разработки заданий в тестовой форме: Пособие для профессорско-преподавательского состава высшей школы. М.: МГТА 1995. – 95 с.

Баратов А.А. Таълим сифатини баҳолашда асосий педагогик ўлчов воситаси бўлган тест топшириқларининг назарий асослари ҳақида. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Давлат тест маркази, “Ахборотнома” илмий-услубий журнали, Тошкент ш., 2018 й. №3, 4-9 бет.

Қосимов С., Сапаев М., Юсупов А. Европа тажрибалари асосида Ўзбекистон олий таълим муассасалари рейтинг тизимини такомиллаштириш. Урганч, 2009.-41 б.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-01-06

Havola

Xalikov, F. (2024). TAʼLIM TIZIMIDA TESTOLOGIYADAN FOYDALANISHNING NAZARIY ASOSLARINI TAKOMILLASHTIRISH SAMARADORLIGI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(12/2). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N52