TALABALARNING JISMONIY FAOLLIGINI OSHIRISH VA RIVOJLANTIRISH JARAYONINING SAMARADORLIK DARAJASI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N60Kalit so'zlar:
pedagogik muloqotni, oliy taʼlim, Zamonaviy, jismoniy faolligini, darslari, etikasi va estetikasi, talabalar, Mashgʻulot, maqsad, tushuntirish, sport. koʻrsatma berish, tasvirlash.Annotatsiya
Zamonaviy pedagogik oliy taʼlim talabalarining jismoniy faolligini oshirish — pedagogik muloqotni shakllantirish jarayoni metodologik, pedagogik, psixologik, texnologik yondashuv, muayyan pedagogik tizimdagi tegishli pedagogik nazariya, amaliy tadqiqot texnologiyalari tizimini talab qildi. Bularning barchasi ishlab chiqilgan maqsadli-konseptual, tuzilmaviy-mazmundor, tizimli-pedagogik, izchil, axborot tizimlashtirilgan, metodik jihatdan mukammal, pedagogik jihatdan tadrijiy, kasbiy va shaxsiy-yoʻnaltirilgan, taʼlim muassasasida pedagogik nazariyaning amaliyot bilan mustahkam aloqasida namoyon boʻladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Determinizm. Masalan: maqsadli determinizm; tizimli determinizm — tizimning ayrim komponentlarining bir butunning xususiyatlariga bogʻliqligi; teskari aloqa determinizmi; subyekt-predmetli — oʻz predmetli faoliyati jarayonida subyektning oʻzgarishi (“Psixologiya” lugʻatiga qarang. — M.: Politlit, 1990. — 97-98-b.)
143. Nurmanov A.T. Podgotovka studentov k texnologii i texnike effektivnogo obщyeniya. — T.: Fan va texnologiya, 2010. — 110 s.
J.Eshnazarov. Jismoniy madaniyat tarixi va boshqarish. Т., “Fan va texnologiya” nashriyoti, 2008., — 30 b.
4.https://www.shakopee.k12.mn.us/Page/964
https://works.doklad.ru/view/VU8oj3nvSlo
Паначев В.Д. Спорт и личность: опыт социологического анализа / В.Д. Паначев // СОЦИС. — 2007. — №11. – 84 c.