MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING YOZISH KOʻNIKMALARINI SHAKLLANTIRISH MUAMMOLARI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N61Kalit so'zlar:
yozish koʻnikmasi, maktabgacha taʼlim , mayda motorika, fazoda moʻljal olish,bola, tasvir.Annotatsiya
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning yozish koʻnikmalarini shakllantirish muammolari va yozish qoidalarini qanday shaklda oʻrgatish masalalari yoritilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Adorno T. Horkheimer M.Aspects of Sociology. Beacon. 1973. – 210 с.; Бойярд Р.
Bernshteyn, N.A. Biomexanika va harakatlar fiziologiyasi [Matn] / N.A. Bernshteyn // Ed. V.P. Zinchenko. – M.: Amaliy psixologiya instituti nashriyoti; Voronej: NPO MODEK, 1997. — 608 p.
Sh.Yoʻdosheva, G .Mamatova , H .Boqiyeva , A .Sobirova X.Gʻulomovaning husnixat oʻqitish metodikasi 2007 yil 67 b
Bondarenko A.K. Bolalar bogʻchasida didaktik oʻyinlar: bolalar bogʻchasi oʻqituvchisi uchun qoʻllanma. — M: Maʼrifat, 1985. — 176s.
Luriya, A.R. Yozish va nutq: Neyrolingvistik tadqiqotlar: Proc. talabalar uchun yordam psixolog. fak. yuqoriroq darslik Korxonalar [Matn] / A.R. Luriya. – M.: “Akademiya” nashriyot markazi, 2002. – 352 b.
Savelyeva V.S. Katta maktabgacha yoshdagi bolalarda yozma nutq koʻnikmalarini shakllantirishning psixologik-pedagogik shartlari [Elektron resurs] / V.S. Savelyeva 2002yil.-234b
Fellowes, J. va Oakley, G. (2014). Til, savodxonlik va erta bolalik taʼlimi, 2-nashr. Melburn, Avstraliya: Oksford universiteti nashriyoti.
Uyda savodxonlik faoliyati va belgilari bolalarning rivojlanayotgan savodxonligi, 1993 va 1999. (NCES 2000-026). V.