TEXNOLOGIYA TA’LIMI OʻQITUVCHILARINING IJODKORLIK QOBILIYATI VA BOSHQARUV MAHORATINI RIVOJLANTIRISHNING OʻZIGA XOS XUSUSIYATLAR

Mualliflar

  • Shaxzoda Tursunova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N55

Kalit so'zlar:

talaba, ta’lim, kasbiy kompetentlik, ijodkorlik, ijodiy jarayon, qobiliyat, rivojlantirish, zaruriyat, ehtiyoj, motivatsiya, e’tibor, optimallash.

Annotatsiya

Ushbu maqolada boʻlajak texnologiya ta’lim oʻqituvchilarining ijodkorligini rivojlantirish orqali texnologik faoliyatga tayyorlash, oʻquv-tarbiya jarayonida ijodkor, yuqori malakali boʻlishiga, ular tayyor bilimlarni qabul qilib oluvchi emas, balki bilim olishi, faollashishiga, mas’uliyat hissining oshishiga, oʻquv jarayonining faol ishtirokchisiga aylanishiga alohida e’tibor berish, boʻlajak ijodkor pedagogning rivojlanishiga zamin yaratish masalasi yoritib berilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Muslimov N.A. Boʻlajak kasb ta’limi oʻqituvchilarini kasbiy shakllantirish / Monografiya. – T.: “Fan”, 2004.

Muslimov N.A. va boshqalar. Kasb ta’limi oʻqituvchilarining kasbiy kompetentligini shakllantirish texnologiyasi / Monografiya. – T.: “Fan va texnologiya” nashriyoti, 2013.

Muslimov N.A. Oliy ta’lim muassasalari professor-oʻqituvchilarning malakasini oshirish texnologiyalari. Monografiya, “Fan” nashriyoti, 2011.

Ochilov M. Muallim - Qalb me’mori. – Toshkent: “Oʻqituvchi”, 2001.

Sh.B.Tursunova “Oʻqituvchi kasbiy kompetentligini shakllantirish omillari”T.N.Qori Niyoziy nomidagi Oʻzbekiston Pedagogika fanlari ilmiy tadqiqot instituti “UZLUKSIZ TA’LIM” ilmiy uslubiy jurnal

Sh.B.Tursunova “Texnologik ta’lim sifatini oshirishda boʻlajak oʻqituvchi ksabiy kompetensiyasining oʻrni” “Ijodkor oʻqituvchi” Ilmiy uslubiy jurnal

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-01-12

Havola

Tursunova, S. (2024). TEXNOLOGIYA TA’LIMI OʻQITUVCHILARINING IJODKORLIK QOBILIYATI VA BOSHQARUV MAHORATINI RIVOJLANTIRISHNING OʻZIGA XOS XUSUSIYATLAR. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/9). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N55