BOʻLAJAK HARBIY OFITSERLARDA UMUMMADANIY KOMPETENTLIKNI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK OMILLARI

Mualliflar

  • Bahodir Kuchkarov

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N58

Kalit so'zlar:

kompetensiya, madaniyat, struktura, texnologiya, ijtimoiy tajriba translyatsiyasi.

Annotatsiya

Ushbu maqolada boʻlajak harbiy ofitserlarda umummadaniy kompetentlikni shakllantirishda ijtimoiy-madaniy makon, mentalitet (til, madaniyat, individuallik, faoliyat) kabi pedagogik-psixologik omillar ta’siri tahlil qilingan. Mentalitet, ijtimoiy- madaniy makon tushunchalari mohiyatiga yondashuvlar va ushbu fenomenlarning umummadaniy kompetentlik rivojidagi ahamiyati bayon qilingan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Демакова И. Д. Воспитательная деятельность педагога в современных условиях: подходы, смыслы, результаты //Методист. – 2014. – №. 1. – С. 2-6.

Фельдштейн Д.И. Приоритетные направления психолого-педагогических иссленаврузовадований б условиях значимых изменений ребенка и ситуации его развития //Педагогика. – 2010. – №. 7. – С. 3-11.

Розов Н.С. Культура, ценности и развитие образования. — М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов. — 1992.

M.J.Boltayeva. “Boʻlgʻusi oʻqituvchilarda umummadaniy kompetentlikni rivojlantirish(tarixiy ideallar asosida)”/ pedagogika fanlari boʻyicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. Chirchiq 2023 y.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-01-12

Havola

Kuchkarov, B. (2024). BOʻLAJAK HARBIY OFITSERLARDA UMUMMADANIY KOMPETENTLIKNI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK OMILLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/9). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N58