JAMIYATDA YOSHLARNING IJTIMOIY AKTIVLIGINI OSHIRISH XUSUSIYATLARI VA TAMOYILLARI

Mualliflar

  • Orif Shukurov

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I1Y2024N28.1

Kalit so'zlar:

Yoshlar ijtimoiy faolligi, yoshlar, siyosiy jarayonlar, savodxonlik, qo‘llab-quvvatlash, yoshlarning jamiyatdagi o‘rni, burch.

Annotatsiya

Yoshlarning jamiyatdagi ijtimoiy faolligini oshirish ularning shaxsiy kamolotida, shuningdek, mahalla va umuman jamiyat farovonligida muhim ahamiyatga ega. Yoshlarning jamiyatdagi ijtimoiy faolligini oshirish ularning qiziqishlari, imkoniyatlari, ular uchun muhim bo‘lgan ijtimoiy masalalarni hisobga olgan holda ko‘p qirrali yondashuvni talab etadi. Ushbu maqolada yoshlarning ijtimoiy faolligini oshirishga yordam beradigan asosiy xususiyatlar va tamoyillar o‘rganilgan va tahlil qilingan. Jamiyat va tashkilotlar ushbu xususiyat va tamoyillarni hayotga tatbiq etish orqali yoshlarni jamiyatning faol va intiluvchan a’zosi bo‘lishga undashi mumkin.

Foydalanilgan adabiyotlar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 5-iyuldagi “Yoshlarga oid davlat siyosati samaradorligini oshirish va O‘zbekiston Yoshlar ittifoqi faoliyatini qo‘llab-quvvatlash to‘g‘risida”gi 5106-sonli farmoni.

Vazirlar Mahkamasining 2021-yil 18-yanvardagi “Oʻzbekistonda yoshlarga oid davlat siyosatini 2025-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida”gi 23-sonli qarori.

Tursunova N. Yoshlarning ijtimoiy faolligi: tushuncha va fazilatlari. “Ijtimoiy fikr”. 2004. 3-son. 149-150 betlar.

Tolibov I.I. Fuqarolik jamiyati: tushunchasi, institutlari, asosiy prinsiplari va funtsiyalari / Red. A.X. Saidov. - Т.: Inson huquqlari bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Milliy Markazi, 2008.

https://www.norma.uz/oz/qonunchilikda_yangi/eshlarga_oid_davlat_siesati_koncepciyasi_tasdiqlandi

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-01-31

Havola

Shukurov, O. (2024). JAMIYATDA YOSHLARNING IJTIMOIY AKTIVLIGINI OSHIRISH XUSUSIYATLARI VA TAMOYILLARI . Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(1). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I1Y2024N28.1