O‘QUVCHILARDA EKOLOGIK TAFAKKURNI SHAKLLANTIRISH JARAYONLARINI TO‘G‘RI TASHKIL ETISH

Mualliflar

  • Rashid Omanov

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I3Y2024N71

Kalit so'zlar:

ekologik, “xavf-xatar”, “himoya”, “asrash”, “Landshaftlar mudofazasi”, muqobillik, gipoteza, tushunchali-atamashunoslik, gipoteza.

Annotatsiya

Maqolada ekologik bilimlar tabiatshunoslikning mazmunini ochib beradi va jarayonlarni, bu jarayonlarning natijasi sifatida jonli tizimlarning o‘ziga xosliklarini tushunishga imkon beradi. Ekologik fikrlash pozitsiyasidan turib dunyo, borliq, atrof-olam yaxlit bir butun sifatida qabul qilinishi aks ettirishi kabilar haqida so‘z yuritiladi.

Foydalanilgan adabiyotlar

Akvileva, G. N. Boshlang‘ich maktabda tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi [Matn] / G. N. Akvileva, Z. A. Klepinina - M.: Ta'lim, 2006. - 372 b.

Abdullaev, Z. Ekologik munosabat va ekologik ong [Matn] / Z. Abdullaev. // Falsafa fanlari – 2007. – N2. – B. 186 - 190.

Artemyeva, A. A. Ekologik ta'lim va tarbiya usuli sifatida tabiatga ekskursiya [Matn] / A. A. Artemyeva, L. V. Pereladova // Geografiya va turizm Ilmiy ishlar to‘plami - "Perm davlat universiteti" oliy kasbiy ta'lim davlat o‘quv muassasasi. Perm, 2010. - B. 3 - 9.

Barkovskaya, O. M. Boshlang‘ich ekologik ta'lim dasturining mazmuni, maqsad va vazifalari [Matn] / O. M. Barkovskaya // Boshlang‘ich maktab. 1994 yil. № 2. – 32-33-betlar.

Babakova, T. A. Kichik maktab o‘quvchilari bilan ekologik va o‘lkashunoslik ishlari [Matn] / T. A. Babakova // Boshlang‘ich maktab. 2005. No 9. – B. 16 - 17.

Barkovskaya, O. M. Boshlang‘ich ekologik ta'lim dasturining mazmuni, maqsad va vazifalari [Matn] / O. M. Barkovskaya // Boshlang‘ich maktab. 2004. No 2. – B. 32 - 33.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-03-31

Havola

Omanov, R. (2024). O‘QUVCHILARDA EKOLOGIK TAFAKKURNI SHAKLLANTIRISH JARAYONLARINI TO‘G‘RI TASHKIL ETISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(3). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I3Y2024N71