RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR ASOSIDA TA’LIM JARAYONINI TASHKIL ETISH VA RIVOJLANISH BO‘YICHA ILG’OR PEDAGOGIK TAJRIBALAR

Mualliflar

  • Madina Fayzullayeva

DOI:

https://doi.org/10.47390/1342V3I3Y2023N32%20

Kalit so'zlar:

raqamli texnologiyalar, tajriba, raqamlashtirish, Rossiya ta'lim tizimi, Coursera, Innokenty Andreev, Germaniya ta'lim tizimi, Dmitriy Medvedev, «Raqamli maktab modeli»

Annotatsiya

Ushbu maqolada raqamli texnologiyalar asosida ta’lim jarayonini tashkil etish va rivojlantirish bo‘yicha rivojlangan mamlakatlarning ilg‘or pedagogik tajribalari bayon etilgan. Shuningdek, Germaniya, Rossiya kabi rivojlangan mamlakatlarda raqamli texnologiyalar asosida o‘quv jarayonini tashkil etish va rivojlantirish bo‘yicha olib borilgan tadqiqot natijalari bilan tanishishingiz mumkin. Shuningdek, ushbu rivojlangan mamlakatlar o`tkazgan muvaffaqiyatli tajribalarni o`rganib, yurtimiz ta`lim sifatini raqamli texnologiyalar asosida rivojlantirishga tatbiq qilishimiz mumkin bo`lgan jihatlari haqida ma`lumotga ega bo`lishingiz mumkin.

Foydalanilgan adabiyotlar

Hochschulforum Digitalisierung – Hochschulbildung im digitalen Zeitalter |

INDS.UZ – INNOVATSION RAQAMLI MAKTAB

Raxmonov, A. R. (2021). Pedagogik ta'limning innovatsion klasteri ta'lim muassasalari o‘rtasida o‘zaro hamkorlik vositasi sifatida. Ta'lim fanlari bo‘yicha akademik tadqiqotlar , 2 (CSPI konferentsiyasi 1), 215-217.

Suvonqulovna, A. K. (2020). Talim sifat samaradorligini oshirishda xalqaro tajribalardan foydalanish. Oriental Art and Culture, (III), 383-389.

Ta'limda raqamli texnologiyalardan foydalanish. Ekrandan o‘qish va qog'ozdan o‘qish o‘rtasidagi farq. ko‘rish muammolari (valenteshop.ru)

Xalq ta’limi tizimida raqamli texnologiyalar: O‘qituvchidan vazirgacha barcha bo‘g‘in bitta tizimda — «Daryo»

O‘zbekistonda pedagog-o‘qituvchilar soni nechta ekani aytildi (xabar.uz)

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-03-07

Havola

Fayzullayeva , M. (2023). RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR ASOSIDA TA’LIM JARAYONINI TASHKIL ETISH VA RIVOJLANISH BO‘YICHA ILG’OR PEDAGOGIK TAJRIBALAR. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(3), 237–244. https://doi.org/10.47390/1342V3I3Y2023N32