SHARQ MUTAFAKKIRLARI TA’LIMOTLARI MAZMUNIDAGI ESTETIK, MA’NAVIY, TARBIYAVIY QADRIYATLARDAN FOYDALANISH OMILLARI

Mualliflar

  • Nabi Jumaboev

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I5Y2023N22

Kalit so'zlar:

Sharq mutafakkirlari, allomalar, tarbiya, ibrat, qadriyat, san’at, madaniyat, pedagogik meros, barkamol shaxs, estetik tarbiya.

Annotatsiya

Maqolada Sharq mutafakkirlarining boy pedagogik merosi, tarbiyaviy qadriyatlari hamda yosh avlod ta’lim-tarbiyasiga oid qarashlaridan zamonaviy badiiy ta’lim tizimida foydalanishning bugungi kundagi zaruriyati to‘g‘risidagi fikr-mulohazalar keltirilgan. Shu bilan bir qatorda barkamol shaxsni shakllantirish davlat va jamiyat taraqqiyotini ta’minlashda ustuvor masalalar sifatida dolzarbligi aytib o’tilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

A.Sulaymonov. Tasviriy san’at ta’limi sifati va samaradorligini oshirishning didaktik imkoniyatlari. Monografiya. T.: 2017.

Z.Jalilov. IX-XII asrlarda Sharq mutafakkirlari yaratgan tarbiyaviy qadriyatlardan Oliy pedagogik ta’lim jarayonida foydalanish texnologiyalarini takomillashtirish. Pedagogika fanlari boʻyicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. T.: 2018 y.

Abu Homid Gʻazzoliy. Ey farzand. T.: Movarounnahr. 2005.

R.N.Ergashev. Boʻlajak oʻqituvchi shaxsida estetik madaniyatni shakllantirish nazariyasi va amaliyoti. Monografiya. T.: “Oʻqituvchi”, 2017.

(P.Sultonov. Ekologiya va atrof-muhitni muhofaza qilish asoslari. -T.: “Musiqa”, 2007.

Т.А.Стефановская. Педагогика: наука и искусство. М.: “Совершенство”, 1998.

Abdulla Sher. Estetika. -T.:“Oʻzbekiston falsafa fanlari nashriyoti”, 2010.

Abdulla Sher. Estetika. Nafosat falsafasi. T.:“Oʻzbekiston”, 2015.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-05-11

Havola

Jumaboev, N. (2023). SHARQ MUTAFAKKIRLARI TA’LIMOTLARI MAZMUNIDAGI ESTETIK, MA’NAVIY, TARBIYAVIY QADRIYATLARDAN FOYDALANISH OMILLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(5), 179–187. https://doi.org/10.47390/SP1342V3I5Y2023N22