БОШҚАРУВ ФАОЛИЯТИДА СОҒЛОМ ВА ИЖОДИЙ МУҲИТНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА БОШҚАРУВ КОМПЕТЕНЦИЯЛАРИ (HARD SKILLS) ВА (SOFT SKILLS) РАҲБАР ПРОФЕССИОНАЛИЗМИНИ ИФОДАЛАШ БИРЛИГИ СИФАТИДА

Mualliflar

  • Мухайё Байбаева
  • Инъомиддин Имомов

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I5Y2023N38

Kalit so'zlar:

раҳбар, бошқарув, ривожланиш, компетенциялар, профессионализм.

Annotatsiya

Ушбу мақолада раҳбарларнинг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни ривожлантиришда бошқарув компетенциялари (hard skills) ва (soft skills) раҳбар профессионализмини ифодалаш бўйича маълумотлар ёритилган.

Foydalanilgan adabiyotlar

Ахмадхўжаев Х Т., Мирдадаев К. М., Қозоқов О.С. Менежмент ва стратегияни бошкариш. - Тошкент: “Илм Зиё”, 2004. – 45 б.

Верб М.А. Педагогическая культура личности // Введение в педагогическую деятельность. – М.: АСАДЕМА, 2000. – С. 105-119.

Йўлдошев М., Назарзода Н. Раҳбарлик психологиясида аҳлоқ. – Т.: “Шарқ” НМАК Бош таҳририяти, 2010. – 189 б.

Тургунов С. Т. Замонавий мактаб рахбарларининг функционал

вазифалари. - Наманган: НВПКТМОИ, 2004.61.

Тўхтабоев А. Менежер фазилатлари / Ўқув қўлланма. – Т.: “Абу Матбуот-консалт” нашриёти, 2008. – 127 б.

Валижонов Р., Қобилов О., Эргашев А. Менежмент асослари / Касб-ҳунар коллежлари учун дарслик. – Т.: “Шарқ”, 2002. – 158 б.

Байбаева М. Х. Таълим муассасаларида раҳбар аёлларнинг бошқарув фаолиятидаги роли //integration of science, education and practice. scientific-methodical journal. – 2022. – Т. 3. – №. 5. – С. 59-66.

Байбаева М. Х. Раҳбарларнинг бошқарув фаолиятларида соғлом ва ижодий муҳитни яратишга хос замонавий ёндашувлар //Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. – 2022. – Т. 2. – №. Special Issue 4-2. – С. 403-411.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-05-11

Havola

Байбаева, М., & Имомов, И. (2023). БОШҚАРУВ ФАОЛИЯТИДА СОҒЛОМ ВА ИЖОДИЙ МУҲИТНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА БОШҚАРУВ КОМПЕТЕНЦИЯЛАРИ (HARD SKILLS) ВА (SOFT SKILLS) РАҲБАР ПРОФЕССИОНАЛИЗМИНИ ИФОДАЛАШ БИРЛИГИ СИФАТИДА. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(5), 280–285. https://doi.org/10.47390/SP1342V3I5Y2023N38