Мақола ўзбек тилида сўзлашувчи аудиторияни рус тилининг амалий тизимини ўқитиш муаммосига бағишланган. Рус/ўзбек тилининг иш параллеллигини аниқлашга ҳаракат қилинади. Ўқитувчининг ўзбек тилида сўзлашувчи талабаларни ўқитиш самарадорлиги бўйича тавсиялари

Mualliflar

  • Агата Осипова

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI3Y2023N23

Kalit so'zlar:

иш тизими, иш савол, деcленсион, нишаб, иш параллеллари.

Annotatsiya

Мақола ўзбек тилида сўзлашувчи аудиторияни рус тилининг амалий тизимини ўқитиш муаммосига бағишланган. Рус/ўзбек тилининг иш параллеллигини аниқлашга ҳаракат қилинади. Ўқитувчининг ўзбек тилида сўзлашувчи талабаларни ўқитиш самарадорлиги бўйича тавсияларига алоҳида эътибор қаратилган.

Foydalanilgan adabiyotlar

Борисова Ю.А. Типичные трудности при изучении падежной системы русского языка в курсе РКИ на начальном этапе // ФГБОУ ВО «Всероссийский государственный институт кинематографии им. С.А.Герасимова». 2020 – С. 77-85 https://www.elibrary.ru/item.asp?edn=djfkoc&ysclid=lguocdwiko332038531

Данилова Е.А., Юркина Т.Н. Типичные ошибки иностранных студентов при образовании и употреблении русских падежных форм // Вестник ЧГПУ имени И.Я. Яковлева. 2020. – №4. С.180-185. https://cyberleninka.ru/article/n/tipichnye-oshibki-inostrannyh-studentov-pri-obrazovanii-i-upotreblenii-russkih-padezhnyh-form/viewer DOI: https://doi.org/10.37972/chgpu.2020.109.4.022

Холодкова М.В. Особенности изучения русской падежной системы в иностранной аудитории. // Профессиональная коммуникация: актуальные проблемы преподавания и исследования. Коллективная монография. Тамбов.: Бизнес-Наука-Общество, 2016 – С.48-52 https://www.elibrary.ru/item.asp?id=28371547&ysclid=lguoffzu3j611637211

Юлдашева Н. Т. Актуальные образовательные методики и эффективные практики в современном педагогическом образовании // XVIII Виноградовские чтения. Екатеринбург, 2022 – 232с. https://www.elibrary.ru/item.asp?edn=liynco&ysclid=lguov3j0af322993097

Nashr etilgan

2023-05-19

Havola

Осипова, А. (2023). Мақола ўзбек тилида сўзлашувчи аудиторияни рус тилининг амалий тизимини ўқитиш муаммосига бағишланган. Рус/ўзбек тилининг иш параллеллигини аниқлашга ҳаракат қилинади. Ўқитувчининг ўзбек тилида сўзлашувчи талабаларни ўқитиш самарадорлиги бўйича тавсиялари. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/3), 181–186. https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI3Y2023N23