Мақола ўзбек тилида сўзлашувчи аудиторияни рус тилининг амалий тизимини ўқитиш муаммосига бағишланган. Рус/ўзбек тилининг иш параллеллигини аниқлашга ҳаракат қилинади. Ўқитувчининг ўзбек тилида сўзлашувчи талабаларни ўқитиш самарадорлиги бўйича тавсиялари
DOI:
https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI3Y2023N23Kalit so'zlar:
иш тизими, иш савол, деcленсион, нишаб, иш параллеллари.Annotatsiya
Мақола ўзбек тилида сўзлашувчи аудиторияни рус тилининг амалий тизимини ўқитиш муаммосига бағишланган. Рус/ўзбек тилининг иш параллеллигини аниқлашга ҳаракат қилинади. Ўқитувчининг ўзбек тилида сўзлашувчи талабаларни ўқитиш самарадорлиги бўйича тавсияларига алоҳида эътибор қаратилган.
Foydalanilgan adabiyotlar
Борисова Ю.А. Типичные трудности при изучении падежной системы русского языка в курсе РКИ на начальном этапе // ФГБОУ ВО «Всероссийский государственный институт кинематографии им. С.А.Герасимова». 2020 – С. 77-85 https://www.elibrary.ru/item.asp?edn=djfkoc&ysclid=lguocdwiko332038531
Данилова Е.А., Юркина Т.Н. Типичные ошибки иностранных студентов при образовании и употреблении русских падежных форм // Вестник ЧГПУ имени И.Я. Яковлева. 2020. – №4. С.180-185. https://cyberleninka.ru/article/n/tipichnye-oshibki-inostrannyh-studentov-pri-obrazovanii-i-upotreblenii-russkih-padezhnyh-form/viewer DOI: https://doi.org/10.37972/chgpu.2020.109.4.022
Холодкова М.В. Особенности изучения русской падежной системы в иностранной аудитории. // Профессиональная коммуникация: актуальные проблемы преподавания и исследования. Коллективная монография. Тамбов.: Бизнес-Наука-Общество, 2016 – С.48-52 https://www.elibrary.ru/item.asp?id=28371547&ysclid=lguoffzu3j611637211
Юлдашева Н. Т. Актуальные образовательные методики и эффективные практики в современном педагогическом образовании // XVIII Виноградовские чтения. Екатеринбург, 2022 – 232с. https://www.elibrary.ru/item.asp?edn=liynco&ysclid=lguov3j0af322993097