FANLARARO BOG‘LIKLAR ASOSIDA GEOGRAFIYA FANIDAN O‘QUVCHILARDA KOMPETENSIYALARNI SHAKLLANTIRISH METODIKASI (5-SINF “TABIIY GEOGRAFIYA BOSHLANG‘ICH KURSI”26-§ AMALIY MASHG‘ULOT MISOLIDA)

Mualliflar

  • Хуршидбек Халилов Farg‘ona viloyati xalq ta’limi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish hududiy markazi o‘qituvchisi

DOI:

https://doi.org/10.47390/B1342142022N7

Kalit so'zlar:

Amaliy mashg‘ulot, Troposfera, havo harorati, havoning mutlaq va nisbiy namligi

Annotatsiya

Maqolada umumta’lim maktablarining 5-sinf “Tabiiy geografiya boshlang‘ich kursi” darsligida keltirilgan 26-§ Amaliy mashg‘ulotni bajarishda fanlararo aloqadan foydalanish orqali o‘quvchilarda bilim, ko‘nikma, malaka, hamda umumiy va fanga oid kompetensiyalarni shakllantirish ko‘rsatib o‘tilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Norboyev A.F. Uzluksiz geografiya ta’limining sifat va samaradorligini oshirish texnologiyasi. Monografiya. – Toshkent 2016. – 100 b.

Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlikning metodologik-didaktik asoslari (Ijtimoiy-gumanitar yo‘nalishdagi akademik litseylarda matematika o‘qitish misolida). / Ped.fan.dok…Diss. – Toshkent: TDPU, 2006. – B.31.

Isaqulova N.J. O‘quvchilarda ekologik ta’lim-tarbiya berish nazariyasi va amaliyoti. Monografiya. – Toshkent: Fan, 2011. – B.21.

Gulyamov, R.Qurbonniyozov, M.Avezov, N.Saidova. 5-sinf Geografiya (Tabiiy geografiya boshlang‘ich kursi) darsligi. – T.: Mitti yulduz, 2020.- 89-90 b.

T.Mirakmalov, M.M.Avezov, E.Y.Nazaraliyeva. Tabiiy geografiyadan amaliy mashg‘ulotlar. Toshkent – 2015

Baxromov, G.Halimova. Geografiyadan mashq va masalalarni yechish usullari. – T.:Navro‘z nashriyoti, 2017. -90 b.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2022-01-01

Havola

Халилов, Х. (2022). FANLARARO BOG‘LIKLAR ASOSIDA GEOGRAFIYA FANIDAN O‘QUVCHILARDA KOMPETENSIYALARNI SHAKLLANTIRISH METODIKASI (5-SINF “TABIIY GEOGRAFIYA BOSHLANG‘ICH KURSI”26-§ AMALIY MASHG‘ULOT MISOLIDA). Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 1(4), 7. https://doi.org/10.47390/B1342142022N7