MAKTAB O‘QUVCHILARIDA EKOLOGIK TA'LIM MASALALARI (boshlang‘ich ta’lim misolida)

Mualliflar

  • Aziza Bozorova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI3Y2023N44

Kalit so'zlar:

ekologik ta’lim, ekologik madaniyat, maktablarda ekologik ta’limni tashkil etish, ta’lim kompetensiyalari.

Annotatsiya

Mazkur maqolada boshlang‘ich ta’lim o‘quvchilarida atrof-muhitga mas’uliyat hissini shakllantirish, maktablarda olib borilayotgan ekologik ta’limni yanada rivojlantirib, ushbu ta’lim sohasiga interfaol usullarni qo‘llagan holda, “tabiat-maktab-jamiyat” tamoyilida o‘quv jarayonini tashkil etish kabi masalalar tadqiq etilgan. Bundan tashqari, ekologik madaniyat, ona zaminga bo‘lgan hozirgi kundagi munosabat haqida mulohazalar yuritilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning 02.02.2022 sanasidagi videoselektoridan.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2030-yilgacha bo‘lgan davrda O‘zbekiston Respublikasining atrof-muhitni muhofaza qilish konseptsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5863-son farmoni Toshkent, 2019 yil 30-oktyabr.

O‘zbekiston Respublikasining 2018 yil 2-oktyabrdagi iqlim o‘zgarishi bo‘yicha “Parij bitimini (Parij, 2015 yil 12 dekabr) ratifikat siya qilish to‘g‘risida”gi O‘RQ-491-son qonuni.

Захлебный, А.Н. Экологическое воспитание школьников во внеурочной деятельности . Москва: Феникс, 2011. 422 с.

I.T. Suravegina, V.M. Senkevich.Ekologiya va tinchlik M.: Yangi maktab, 1994. 320 b.

Xolmo‘minova O.J. O‘quvchilarga ekologik-huquqiy tarbiya berish texnologiyasi.Uslubiy qo‘llanma. -Toshkent:”Lesson press”nashr.,2020. B.134.

Kuchkinov A.Yu .Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini tabiatni e’zozlash ruhida tarbiyalash.O‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma. -T.:”Fan va texnologiya”, 2012, 88-b

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-05-19

Havola

Bozorova, A. (2023). MAKTAB O‘QUVCHILARIDA EKOLOGIK TA’LIM MASALALARI (boshlang‘ich ta’lim misolida). Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/3), 310–315. https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI3Y2023N44