ИККИНЧИ ЖАҲОН УРУШИГА ОИД МАҲАЛЛИЙ МУЗЕЙ МАТЕРИАЛЛАРИ ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАРБИЯВИЙ-ТАДҚИҚОТ ФАОЛИЯТИ ТАШКИЛ ЭТИШ ВОСИТАСИ СИФАТИДА
DOI:
https://doi.org/10.47390/SP1342V3I6Y2023N38Kalit so'zlar:
тарих дарслари, иккинчи жаҳон уруши, маҳаллий музей материаллари, тарбиявий-тадқиқот фаолияти, педагогик ташаббус, дарсдан ташқари машғулотлар, қидирув фаолияти.Annotatsiya
Мақолада иккинчи жаҳон урушига оид маҳаллий музей материаллари ўқувчиларнинг тарбиявий-тадқиқот фаолияти ташкил этиш воситаси сифатида талқин этилган. Тарихий музейларда ўқувчиларнинг илмий-тадқиқот фаолиятини амалга ошириш жуда истиқболли педагогик ташаббус бўлиб, синфдаги ишларни ўқувчиларнинг дарсдан ташқари машғулотлари билан уйғунлаштириш асосида таълим ташкилотлари амалиётида жорий этиш учун тавсия этилган.
Foydalanilgan adabiyotlar
Тошпўлатов Т., Ғаффоров Я. Тарих ўқитиш методикаси.(бакалавриат йўналишидаги ўқувчилар учун ўқув қўлланма). – Тошкент: ЎзМУ - Университет, 2002.
Сафарова З.С. Иккинчи жаҳон уруши йилларида ўзбекистон маданияти 07.00.01 – Ўзбекистон тарихи тарих фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати Самарқанд – 2020
Эгамбердиева Н.М. Маданий–инсонпарварлик ёндашув асосида ўқувчиларни шахсий ҳамда касбий ижтимоийлаштириш назарияси ва амалиёти. пед.ф.докт. ... дисс.авт. –Тошкент: 2010, – 168 б.
Алексеева Л.В. О современных технологиях и методах обучения в школьном историческом образовании // Актуальные проблемы гуманитарных наук: Материалы регион. науч.-практич. конф. Нижневартовск: Изд-во НВГУ, 2019. С. 75‒77.
Букреева И.А., Евченко Н.А. Проектная деятельность школьников как один из методов формирования ключевых компетенций // Молодой ученый. 2012. № 8. С. 309‒312.
Bozorova N.M, Tarix darslarida ikkinchi jahon urushiga oid mahalliy manbalardan foydalanishning uslubiy xususiyatlari. Замонавий таълим / Современное образование. 2022, 6 (115). ISSUE_6_9. 61-69 бетлар.