BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA INSON QADRINI ULUG‘LASH MADANIYATINI RIVOJLANTIRISH MEXANIZMLARI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI4Y2023N57Kalit so'zlar:
O‘qituvchi, mashg‘ulot, ulug‘ inson, metod, mashg‘ulot, yangi O‘zbekiston, kamolot, mantiqiy fikr, tuyg‘u, kitob o‘qish, dars, mas’uliyat, ota-ona, iroda, e’tiqod, faoliyat, bilim, jamiyat, ta’lim-tarbiya.Annotatsiya
Ushbu maqolada “Tarbiya” fanini o‘qitish jarayonida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida inson qadrini ulug‘lash mexanizmlari nazariy jihatdan asoslangan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Sh.Mirziyoev. Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasi. “O‘zbekiston” Toshkent-2022 yil
Sh.Mirziyoyev. 2023-yilni “Insonga e’tibor va sifatli ta’lim” yili.
U.Mahkamov, D.Mahkamov, N.Mahkamova, D.Isroilova. Tyutor pedagogik faoliyatini tashkil etish.. “ZERO PRNT” Toshkent-2022 yil
Haydarov A. Madaniyat - milliy yuksalish poydevori. - Toshkent: Oltin meros press. 2021.
Yuklashlar
Nashr etilgan
2023-06-18
Havola
Saparboyeva, D. (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA INSON QADRINI ULUG‘LASH MADANIYATINI RIVOJLANTIRISH MEXANIZMLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/4), 448–452. https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI4Y2023N57
Son
Bo'lim
Maqolalar